1. |
2. |
3. Pozaba domišljije : zgodovinske, filozofske in ekonomske okoliščine za vzpon in padec domišljije kot filozofskega pojmaMatej Vatovec, 2014, doktorska disertacija Ključne besede: domišljija, kreativnost, kapitalistični produkcijski način, revolucija, umetnost, politično, filozofija, doktorske disertacije Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3923; Prenosov: 181
Polno besedilo (1,05 MB) |
4. Advertising in tourism and leisureNigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: Advertising in tourism and leisure Ključne besede: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3304; Prenosov: 121
Povezava na polno besedilo |
5. Complex demands on teaching require innovation : case method & other techniques2000, zbornik Ključne besede: poučevanje, učne metode, učni proces, didaktika, mišljenje, študij, izobraževalni sistemi, aplikacija, ustvarjalnost, kreativnost, spremembe, razvoj, interakcije, podjetništvo, management, posvetovanja, zborniki, metode, primeri, case study, tehnika, zaznavanje, mednarodne organizacije, mednarodna kooperacija, teamsko delo, multimedia, inovativno poslovanje, multidisciplinarni vidik, Internet, informacijska tehnologija, izobraževanje, simulacija, simulacijski modeli Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2501; Prenosov: 28
Povezava na polno besedilo |
6. Kultura porodne pomoči terenskih babic skozi perspektivo kreativnosti in improvizacijeAlma Čaušević, 2009, diplomsko delo Ključne besede: terenske babice, porodna pomoč, znanje, vedenje, kreativnost, improvizacija, antropologija, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3491; Prenosov: 43
Polno besedilo (539,74 KB) |
7. Metoda podjetniškega ustvarjalnega primeraJanko Kralj, 2001, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Opis: V iskanju cenene, toda učinkovite interaktivne metode poučevanja s primeri za proučevanje (v sicer tradicionalnem okolju brez rabe primerov) je avtor razvil metodo "podjetniškega ustvarjalnega primera". Pri tem se uporabljajo podjetnostne zamisli udeležencev za ustvaritev primera za proučevanje in razvijanje tega v projekt. Ključne besede: podjetništvo, management, izobraževanje, poučevanje, primeri, case study, ustvarjalnost, kreativnost, proučevanje dela, metode, projekti, interakcije, posvetovanja, Slovenija Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2729; Prenosov: 83
Povezava na polno besedilo |
8. |
9. |
10. |