1. Upravljanje odnosov v podjetju Kompas London LTD : raziskava zadovoljstva med profesionalnimi porabnikiAlen Mlekuž, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovalne agencije, storitve, kakovost, kupci, zadovoljstvo, odnosi, Kompas London, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 12.07.2022; Ogledov: 311; Prenosov: 11
Polno besedilo (666,05 KB) |
2. |
3. Zadovoljstvo in obnašanje porabnikov v izbranem podjetju rent-a-car : zaključna projektna nalogaMatevž Radin, 2016, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo uporabnikov, pričakovanja uporabnikov, storitve, raziskava, analiza, dejavniki zadovoljstva, anketni vprašalnik, kupci Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 503; Prenosov: 27
Polno besedilo (952,32 KB) |
4. |
5. |
6. Upravljanje odnosov s kupci v podjetju Adria Airways : zaključna projektna nalogaLuka Ocvirk, 2010, diplomsko delo Ključne besede: promet, letalski promet, letališča, kupci, zadovoljstvo, storitve, kakovost, Adria Airways, ankete, analize Objavljeno v RUP: 15.01.2021; Ogledov: 561; Prenosov: 29
Polno besedilo (487,20 KB) |
7. |
8. |
9. |
10. |