Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Skrb za ključne stranke v zavarovalnici
Jože Gerkman, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zavarovalnica, knjučne stranke, skrbništvo, odnosi, segmentacija, lojalnost, vzajemno zaupanje, izbira, diplomska dela, ...
Ključne besede: zavarovalnica, knjučne stranke, skrbništvo, odnosi, segmentacija, lojalnost, vzajemno zaupanje, izbira, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3410; Prenosov: 116
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Zadovoljstvo kupcev z zavarovalno storitvijo nezgodnih zavarovanj
Erika Košir, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...storitve, zavarovanci, kupci, odškodninski zahtevki, zadovoljstvo kupcev, lojalnost kupcev, diplomska dela, ...
Ključne besede: zavarovanje, zavarovalne storitve, zavarovanci, kupci, odškodninski zahtevki, zadovoljstvo kupcev, lojalnost kupcev, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2506; Prenosov: 83
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Analiza zadovoljstva kupcev v savinjski regiji s prodajnim programom prednapetostna zaščita objektov in naprav
Damjan Kocjanc, 2012, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kupci, zadovoljstvo, zvestoba, lojalnost, pričakovanja, izdelki, kakovost, ...
Ključne besede: kupci, zadovoljstvo, zvestoba, lojalnost, pričakovanja, izdelki, kakovost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1872; Prenosov: 124
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov, ...
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2907; Prenosov: 114
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Vpliv procesa poprodaje in tržnih pogojev na trend prodaje avtomobilov
David Koren, 2015, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...poprodaja, vozila, prodajalci, serviserji, pričakovanja, zadovoljstvo, lojalnost, ponovni nakup, odločanje, ...
Ključne besede: poprodaja, vozila, prodajalci, serviserji, pričakovanja, zadovoljstvo, lojalnost, ponovni nakup, odločanje
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1825; Prenosov: 138
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Etična presoja žvižgačev
Špela Železnik, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...etika, morala, žvižgač, lojalnost, vrednote...
Ključne besede: etika, morala, žvižgač, lojalnost, vrednote
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 828; Prenosov: 53
.pdf Polno besedilo (725,77 KB)

7.
Management kakovosti v prehrambenem turizmu
Marko Kukanja, 2017, znanstvena monografija

Opis: Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost...
Ključne besede: turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost
Objavljeno: 07.11.2021; Ogledov: 279; Prenosov: 18
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Lojalnost do blagovne znamke v hotelirstvu
Tjaša Babič, 2002, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: lojalnost, zadovoljstvo, blagovna znamka, nakupni procesi, potrošniki, zlati "M", hoteli, diplomske naloge
Objavljeno: 09.08.2022; Ogledov: 209; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (1011,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici