Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza predvolilne kampanje na lokalnih volitvah 2014
Ana Škreblin Pirjevec, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, medijska politika, lokalne volitve, Občina Piran, analiza, zaključna dela...
Ključne besede: predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, medijska politika, lokalne volitve, Občina Piran, analiza, zaključna dela
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 720; Prenosov: 56
.pdf Polno besedilo (880,12 KB)

2.
Lokalne volitve 2014
Katja Stojić, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, lokalne volitve, Mestna občina Kranj, analiza, zaključna dela
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 735; Prenosov: 37
.pdf Polno besedilo (504,72 KB)

3.
Osebnost in podoba političnega kandidata
Blažka Drole, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...volilna kampanja, volilni marketing, lokalne volitve, podoba političnega kandidata/kandidatke, stranka Socialni demokrati...
Ključne besede: volilna kampanja, volilni marketing, lokalne volitve, podoba političnega kandidata/kandidatke, stranka Socialni demokrati Republike Slovenije, magistrske naloge
Objavljeno: 29.12.2021; Ogledov: 251; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (10,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici