Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trženje storitev na področju kulture
Alen Babič, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...organizacije, trženjski splet, kulturne storitve, kulturno društvo, management storitev, diplomska dela, ...
Ključne besede: storitve, trženje storitev, nepridobitne organizacije, trženjski splet, kulturne storitve, kulturno društvo, management storitev, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2628; Prenosov: 121
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Kakovost zavarovalnih storitev kot podlaga za zadovoljstvo odjemalcev
Mojca Kus, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...anketa, kakovost, management, odjemalec, pričakovanje, storitev, zadovoljstvo, zavarovalnica, diplomska dela,...
Ključne besede: anketa, kakovost, management, odjemalec, pričakovanje, storitev, zadovoljstvo, zavarovalnica, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1892; Prenosov: 81
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Management kakovosti storitev v izbrani bolnišnici
Vita Dobravc, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost storitev, management, pacienti, SERVQUAL, zaznavanje storitev, zdravstvena ustanova
Objavljeno: 16.09.2021; Ogledov: 410; Prenosov: 76
.pdf Polno besedilo (786,26 KB)

4.
Zadovoljstvo napotenih delavcev s kakovostjo storitev delodajalca
Natalija Tkauc, 2020, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...delodajalec, kakovost storitev, management, napoteni delavci, SERVQUAL...
Ključne besede: delodajalec, kakovost storitev, management, napoteni delavci, SERVQUAL
Objavljeno: 20.11.2020; Ogledov: 485; Prenosov: 62
.pdf Polno besedilo (951,98 KB)

5.
Hoteli v Skopju in njihova usmerjenost v management kakovosti
Viktor Peevski, 2019, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hoteli, kakovost, management kakovosti, standardizacija storitev
Objavljeno: 05.02.2021; Ogledov: 457; Prenosov: 55
.pdf Polno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici