1. |
2. Zasnova in trženje gostinskega obrata : diplomska nalogaTanja Kočar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, gostinska ponudba, gostinski obrati, management, marketing, načrtovanje, poslovni načrti, marketinški načrti, tržne analize, tržne raziskave, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.07.2022; Ogledov: 2335; Prenosov: 42 Celotno besedilo (1,14 MB) |
3. |
4. |
5. Destinacijski biro in marketing turistične destinacije : primer Starega Vrha z vplivnim območjemGregor Kumer, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, marketing, turistični produkti, promocija, management, destinacije, Slovenija, Stari Vrh, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1672; Prenosov: 34 Celotno besedilo (1,56 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, pregledno delo Opis: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Ključne besede: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 11772; Prenosov: 532 Povezava na celotno besedilo |