Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 150
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Medijska produkcija : Skripta
Zoran Medved, drugo učno gradivo

Opis: Medijska produkcija je krovni pojem, ki zajema vse postopke priprave, produkcije, obdelave in razširjanja medijskih vsebin in storitev na sodobnih medijskih platformah. Po prehodu iz analogne v digitalno radiodifuzijo ob koncu prvega desetletja 21. stoletja, ki je združil zahteve po političnih, tehnoloških in strukturnih spremembah vlog medijskih producentov in njihovega dostopa do medijskih občinstev, so tradicionalni mediji opustili vlogo edinih producentov medijskih vsebin in ob manjšem deležu lastne produkcije vse bolj postajajo podjetja in ustanove za naročanje, nakupovanje, prodajo in razširjanje medijskih vsebin. Do teh sprememb je prišlo in še potekajo pod vplivom medijske konvergence, združevanja ne le medijskih vsebin na novih spletno posredovanih medijskih platformah, ampak tudi produkcijskih procesov in načinov razširjanja medijskih vsebin med uporabniki. Nove tehnologije in na njih zasnovane naprave so spremenile naravo posameznih tradicionalnih medijskih poklicev (novinarjev, snemalcev in montažerjev), ter nabor znanj, ki so po novem potrebna za opravljanje teh del, organizacijo dela in celovito delovanje medijskih podjetij in ustanov. Prišlo je tudi do demonopolizacije nekaterih poklicev, zlasti novinarskega, saj je finančna dostopnost novih, večopravilno zmogljivih mobilnih naprav omogoča razvoj tudi drugih oblik novinarstva, ko so državljansko, skupnostno in novinarstvo na družabnih omrežjih. Pod vplivom tehnološko pogojenega optimizma v praksi prihaja do enačenja vlog poklicev, ki dejansko sodelujejo v produkciji medijskih vsebin, in vlog tistih, ki medijsko produkcijo samo posnemajo. Spreminja se tudi definicija medijev, pri čemer mednje pogosto nekritično uvrščajo tudi oblike komuniciranja, ki z mediji nimajo veliko skupnega.
Ključne besede: mediji, medijska produkcija, medijska konvergenca, video novinarstvo, mobilno novinarstvo, študijsko gradivo
Objavljeno v RUP: 20.02.2024; Ogledov: 55; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (4,55 MB)

2.
3.
Intuition, imagination and innovation in suicidology conference : 12th Triple i
2021, druge monografije in druga zaključena dela

Opis: The Triple i 2021 programme covers topics such as suicide during the epidemic, suicide prevention in adolescents, exposure to trauma and suicide, the relationship between media and suicidal behaviour, etc.; thus, addressing theory, research, prevention, and interventions in suicidology. Each lecture will be followed by a discussion in which participants are invited to share their views. Existing difficulties in both research and clinical work will be specifically addressed.
Ključne besede: samomori, COVID-19, pandemije, mladi, preventiva, duševna stiska, psihične travme, množični mediji, domovi za stare ljudi, samomorilno vedenje, zborniki, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 03.11.2023; Ogledov: 218; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
Odnos slovenskih medijev do spolnega turizma : zaključni projekt
Dominik Rusjan, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: spolni turizem, mediji, odnos medijev, prostitucija
Objavljeno v RUP: 30.06.2023; Ogledov: 526; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (964,30 KB)

9.
10.
Promocija slovenskega turizma na nacionalni televiziji RTV Slovenija : primer: oddaja Na lepše
Vesna Perona, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: turizem, promocija, strategija, mediji, televizija
Objavljeno v RUP: 01.03.2023; Ogledov: 910; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici