1. |
2. |
3. |
4. International marketing researchC. Samuel Craig, Susan P. Douglas, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: International marketing research Ključne besede: mednarodno trženje, globalizacija, marketing, trženje, strategija trženja, tržne raziskave, design, poslovno okolje, podatki, baze podatkov, podatkovne strukture, vzorčenje, spremenljivke, hierarhija, merila, razlike, informacijski viri, tehnika, informacijski sistemi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5216; Prenosov: 90 Povezava na celotno besedilo |
5. |
6. |
7. Pomen trženjskih raziskavPetra Bonin Kramberger, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, trženjske raziskave, segmentiranje, strategije, izvoz, analize, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4047; Prenosov: 132 Celotno besedilo (566,66 KB) |
8. |
9. |
10. |