1. |
2. |
3. Karierni razvoj: teorije, metodologije in prakse : Študijsko gradivo pri predmetu Karierni razvoj. Prva izdajaSimona Kustec, 2022, drugo učno gradivo Opis: Gradivo je v prvi vrsti namenjeno študentom višješolskega in visokošolskega programa pri predmetu Karierni razvoj na Fakulteti za management Univerze na Primorskem. Razdeljeno je v tri večje sklope, ki zajemajo teoretski, metodološki in praktični del.
V teoretskem delu so predstavljene temeljne opredelitve, zgodovina, teorije in modeli. Drugi delu gradiva je oprt na številnih podatkovnih dejstvih ter opisih primerov iz t.i. nezahodnih predelov sveta. Bistveni namen takšnega pristopa je študente vpeljati v svet realnega vsakodnevnega delovanja. Kot zaključni del gradiva služijo temeljna navodila osnovnih vaj za utrjevanje predhodno prikazane snovi ter nabor izhodiščne mednarodne znanstvene ter strokovne literature in virov s področja kariernega razvoja. Ključne besede: kariera, karierni razvoj, teorije, modeli, metodologija, praksa, management, zgodovina, delo, izobraževanje, država Objavljeno v RUP: 07.11.2022; Ogledov: 2501; Prenosov: 125
Celotno besedilo (4,75 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Spremljanje vedenja turistov : teoretični, metodološki in praktični vidikiEmil Juvan, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravić, 2017, znanstvena monografija Opis: Sistem spremljanja turistov na različnih ravneh turističnih destinacij (tj. lokalna, regionalna, nacionalna) je kompleksen zaradi več dejavnikov. Najpomembnejši dejavnik je dejstvo, da turistično destinacijo sestavljajo številni zelo heterogeni turistični ponudniki, vsak s svojimi poslovnimi cilji, ki zahtevajo drugačne trženjske prijeme. Naloga snovalcev celovitega sistema spremljanja vedenja turistov je torej, da upoštevajoč značilnosti destinacije oblikuje optimalni sistem spremljanja vedenja turistov. Za tak sistem ni nujno, da temelji na izvajanju primarnih raziskav, če destinacija za to nima ustreznega finančnega in intelektualnega kapitala. Primarne raziskave tudi niso nujno zagotovilo, da bodo rezultati o vedenju turistov veljavni in zanesljivi, saj je primarno raziskovanje oteženo s številnimi ovirami, med katerimi turisti in njihovo izpovedovanje vedenja ter razlogov za določeno vedenje niso nujno največja ovira. Turistični ponudniki se premalokrat zavedajo, da številne podatke (najveljavnejše in najzanesljivejše) že zbirajo v svojih rezervacijskih, recepcijskih in drugih informacijskih sistemih. Te podatke je torej potrebno le zbrati na enem mestu, jih urediti za poglobljene analize in analize izvesti. Drug pomemben vir podatkov o vedenju turistov so zaposleni, ki turiste spremljajo na vsakem koraku in torej poznajo vedenje ter razloge za specifično vedenje - ponovno zelo zanesljiv in veljaven podatek o vedenju turistov. Ključne besede: turizem, ponudba, merjenje, predvidevanje, metodologija, elektronske knjige Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 2088; Prenosov: 52
Celotno besedilo (2,68 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |