Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga psihografskega profiliranja pri oblikovanju političnih kampanj
Klara Čalušić, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...komuniciranje, veliko podatkovje, profiliranje, psihografija, mikrociljanje, politika, politične kampanje, oglaševanje, magistrske naloge...
Ključne besede: komuniciranje, veliko podatkovje, profiliranje, psihografija, mikrociljanje, politika, politične kampanje, oglaševanje, magistrske naloge
Objavljeno: 29.12.2021; Ogledov: 282; Prenosov: 31
.pdf Polno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici