1. Fleksibilnost vzgojitelja pri načrtovanju individualizacije v vrtcu pri otrocih z avtizmomTamara Kolenc, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...avtizem, dejavnosti, individualizacija, triada primanjkljajev, močna področja, ... Ključne besede: avtizem, dejavnosti, individualizacija, triada primanjkljajev, močna področja Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3191; Prenosov: 344
Polno besedilo (500,49 KB) |
2. Pomen prepoznavanja in odkrivanja močnih področij pri učencih z učnimi težavamiKlara Lipnikar, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... močna področja, učne težave, strokovni delavci, prepoznavanje močnih... Ključne besede: močna področja, učne težave, strokovni delavci, prepoznavanje močnih področij, pomen prepoznavanja, stališča Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1931; Prenosov: 143
Polno besedilo (858,62 KB) |
3. Vpliv zavedanja dvojne izjemnosti na poklicno orientacijo mladih z disleksijoMirijam Slakan, 2016, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...disleksija, močna področja, nadarjenost, dvojna izjemnost, karierna orientacija, ... Ključne besede: disleksija, močna področja, nadarjenost, dvojna izjemnost, karierna orientacija Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 1842; Prenosov: 98
Polno besedilo (1,88 MB) |
4. Portfolio kot metoda spremljanja otrokovega razvoja in napredkaVera Hudobivnik, 2017, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...spremljanje in opazovanje otrok, napredek v razvoju, močna in šibka področja, personificirani cilji, ... Ključne besede: metodologija Korak za korakom, portfolio, spremljanje in opazovanje otrok, napredek v razvoju, močna in šibka področja, personificirani cilji Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 1758; Prenosov: 208
Polno besedilo (1,20 MB) |
5. Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebamiLucija Kupec, 2018, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...poklicna vzgoja, poklicna orientacija, model prednostnih kompetenc, močna področja, posebne potrebe... Ključne besede: poklicna vzgoja, poklicna orientacija, model prednostnih kompetenc, močna področja, posebne potrebe Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 1172; Prenosov: 29
Polno besedilo (56,83 MB) |
6. Sposobnosti učiteljev za prepoznavanje učnih težav pri učencih v osnovni šoliBarbara Knap, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...učne težave, otroci s posebnimi potrebami, močna področja, šolska neuspešnost, občutljivost učiteljev, koncept dela... Ključne besede: učne težave, otroci s posebnimi potrebami, močna področja, šolska neuspešnost, občutljivost učiteljev, koncept dela Objavljeno: 23.07.2020; Ogledov: 818; Prenosov: 53
Polno besedilo (676,54 KB) |