Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, nadarjeni učenci, dvojno izjemni učenci, prepoznavanje, stališčaObjavljeno v RUP: 09.01.2025; Ogledov: 425; Prenosov: 72 Celotno besedilo (702,75 KB)
Ključne besede: spodbudno učno okolje, nadarjeni učenci, e-orodje, dejavniki, evalvacija, razvojni modelObjavljeno v RUP: 14.10.2024; Ogledov: 742; Prenosov: 84 Celotno besedilo (2,63 MB)
Ključne besede: nadarjeni učenci, osnovna šola, socialno-čustveni razvoj, samopodoba, duševno zdravje, spodbudno učno okolje, holistični pristopObjavljeno v RUP: 16.09.2024; Ogledov: 644; Prenosov: 40 Celotno besedilo (1015,55 KB)
Ključne besede: nadarjeni učenci, osnovna šola, odkrivanje nadarjenih učencev, poučevanje nadarjenih učencev, delo z nadarjenimi učenciObjavljeno v RUP: 24.10.2023; Ogledov: 1777; Prenosov: 95 Celotno besedilo (375,89 KB)
Ključne besede: nadarjeni učenci, didaktična igra, didaktični priročnik, ustvarjalnost, asociativno mišljenje, funkcionalno znanjeObjavljeno v RUP: 25.08.2023; Ogledov: 1551; Prenosov: 177 Celotno besedilo (2,24 MB)
Ključne besede: nadarjeni učenci, didaktične igre, ustvarjalnost, čustveno-socialno področje, učna diferenciacija poukaObjavljeno v RUP: 12.01.2023; Ogledov: 1879; Prenosov: 167 Celotno besedilo (3,53 MB)
Ključne besede: učne težave, specifične učne težave, neverbalne specifične učne težave, dvojna izjemnost, nadarjeni učenciObjavljeno v RUP: 07.09.2022; Ogledov: 1981; Prenosov: 98 Celotno besedilo (454,34 KB)
Ključne besede: nadarjeni učenci, delo z nadarjenimi učenci, osnovna šola, obogatitveni programi, interesne dejavnosti, krožkiObjavljeno v RUP: 12.04.2022; Ogledov: 2755; Prenosov: 113 Celotno besedilo (1,92 MB)
Ključne besede: nadarjeni učenci, čustvena inteligentnost, samopodoba, šolska anksioznostObjavljeno v RUP: 11.01.2022; Ogledov: 2092; Prenosov: 26 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okoljaObjavljeno v RUP: 20.09.2021; Ogledov: 2748; Prenosov: 129 Celotno besedilo (1,42 MB)