1. Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanjaSandra Kadum-Bošnjak, 2013, doktorska disertacija Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...špuk matematika, sistemska ureditev, osnovna šola, izobraževanje, nadarjeni učenci, učitelji, strokovni sodelavci, ... Ključne besede: matematika, poučevanje, špuk matematika, sistemska ureditev, osnovna šola, izobraževanje, nadarjeni učenci, učitelji, strokovni sodelavci Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3509; Prenosov: 102
Polno besedilo (1,84 MB) |
2. Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področjuNina Cepuš, 2021, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije... Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okolja Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 236; Prenosov: 34
Polno besedilo (1,42 MB) |
3. |
4. Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodiščMojca Kukanja-Gabrijelčič, 2013, izvirni znanstveni članek Opis: V prispevku predstavljamo strateško dokumentacijo na področju vzgojno- izobraževalnega dela z nadarjenimi in talentiranimi učenci v Republiki Sloveniji, Veliki Britaniji - Angliji, Italiji in na Danskem. Namen komparativne raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način je slovenski, angleški, italijanski in danski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih v osnovni šoli naklonjen nadarjenim in talentiranim učencem v smislu spodbujanja in razvijanja njihovih potencialov. Ugotovili smo, da: obstajajo večje terminološke vrzeli pri opredeljevanju pojmov, ki se nanašajo na nadarjene in talentirane učence; v slovenskem prostoru nimamo učnega modela za delo z nadarjenimi in talentiranimi učenci oz. alternativne različice le-tega; ni ustreznih empiričnih podatkov in raziskav s področja dela s tovrstnimi učenci; obstajajo tehnične in strokovne pomanjkljivosti pri prepoznavanju in nadaljnji pedagoško-psihološki obravnavi nadarjenih učencev; nimamo ustreznih strateških izhodišč, ki bi interdisciplinarno zajela vsa področja odkrivanja in nadaljnje peda-goško-psihološke oskrbe nadarjenih in talentiranih učencev. Nadarjenim in talentiranim učencem so najbolje prilagojeni v angleškem osnovnošolskem sistemu (z vidika zakonskih in programskih izhodišč, ki obravnavajo področje dela z nadarjenimi učenci; obveznosti vključevanja in skrbi zanje; učno diferenciranih programov ter možnosti akceleracije in alternativnih možnostih izobraževanja), najmanj pa v Italiji. Slovenski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih sicer upošteva področje odkrivanja in dela z nadarjenimi ter talentiranimi, na izvedbeni ravni pa se razkrivajo nekatere pomanjkljivosti uresničevanja njihovih potencialov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 2771; Prenosov: 94
Polno besedilo (0,00 KB) |
5. Reševanje zahtevnejših matematičnih nalog v povezavi z matematično nadarjenostjoKatarina Levačić, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, matematično nadarjeni učenci, učitelji, starši, šola, ... Ključne besede: nadarjenost, matematično nadarjeni učenci, učitelji, starši, šola Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 2577; Prenosov: 116
Polno besedilo (1,19 MB) |
6. Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooksMojca Kukanja-Gabrijelčič, 2015, izvirni znanstveni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... nadarjeni učenci, učbeniki za zgodovino, primerjalne analize, gifted... Ključne besede: nadarjeni učenci, učbeniki za zgodovino, primerjalne analize, gifted and talented, high ability students, history textbooks, comparative analysis, questions of tasks, United Kingdom, Italy, Slovenia Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1948; Prenosov: 100
Polno besedilo (0,00 KB) |
7. Izvajanje učne diferenciacije na izbrani osnovni šoliKatja Matahlija, 2017, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...in individualizacija, personalizacija, učenci s posebnimi potrebami, nadarjeni in talentirani učenci, kompetence, usposobljenost učiteljev, ... Ključne besede: učna diferenciacija in individualizacija, personalizacija, učenci s posebnimi potrebami, nadarjeni in talentirani učenci, kompetence, usposobljenost učiteljev Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 1637; Prenosov: 142
Polno besedilo (694,17 KB) |
8. Dvojna izjemnost: nadarjenost in Aspergerjev sindromValentina Kocjančič, 2018, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... nadarjeni učenci, dvojna izjemnost, motnje avtističnega spektra, Aspergerjev... Ključne besede: nadarjeni učenci, dvojna izjemnost, motnje avtističnega spektra, Aspergerjev sindrom, izobraževanje dvojno izjemnih učencev Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 1341; Prenosov: 150
Polno besedilo (712,25 KB) |
9. Vloga šolske svetovalne službe pri posvetovalnem delu z učitelji nadarjenih učencevSara Jesenko, 2018, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... nadarjeni učenci, učitelji, šolska svetovalna služba, delo, težave... Ključne besede: nadarjeni učenci, učitelji, šolska svetovalna služba, delo, težave Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 755; Prenosov: 81
Polno besedilo (398,71 KB) |
10. Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci na izbranih osnovnih šolahNejc Opara, 2018, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... nadarjeni učenci, talentirani učenci, osnovna šola, odkrivanje, značilnosti... Ključne besede: nadarjeni učenci, talentirani učenci, osnovna šola, odkrivanje, značilnosti nadarjenih, individualizacija Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 613; Prenosov: 55
Polno besedilo (186,29 KB) |