Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Značilnosti dobrih prodajalcev : zaključna projektna naloga
Anja Arlič, 2022, diplomsko delo

Ključne besede: prodaja, prodajalec, lastnosti uspešnih prodajalcev, nakup, nakupovanje, nakupna odločitev
Objavljeno v RUP: 14.10.2022; Ogledov: 752; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (343,33 KB)

2.
Ključni dejavniki uspešne spletne trgovine v Sloveniji : diplomska naloga
Nina Dimitrijević, 2021, diplomsko delo

Ključne besede: spletni prodajalec, spletni kupec, spletni nakup, spletna trgovina
Objavljeno v RUP: 09.12.2021; Ogledov: 1173; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (849,47 KB)

3.
Komercializacija novosti za neekonomiste
Dragan Kesič, Borut Likar, 2018, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Opis: V nekaj zadnjih letih se srečujemo s številnimi spremembami, ki zaznamujejo dogajanja v poslovnem okolju. Soočamo se z globalizacijo poslovanja, ki hitro spreminja strukturo in konkurenčnost svetovnega gospodarstva ter tudi razvoja posameznih držav v svetu. Svet se vedno bolj odpira, povezuje in postaja skoraj enovit tržni prostor, kar povečuje možnosti in moč odločanja potrošnikov ter kupcev o nakupih in komercializaciji izdelkov ter storitev. Hkrati pa se tako krepita tudi konkurenca in konkurenčnost poslovanja, saj vedno več podjetij in organizacij ponuja vedno večje število izdelkov ter storitev, ki želijo najti poti do kupcev. V današnjem svetu sta čas in hitrost sprejemanja odločitev dva ključna elementa ter pogoja poslovne uspešnosti podjetij in tudi posameznikov. Prav zato, ker se moč odločanja o nakupovanju in komercializaciji blaga -- izdelkov in storitev vedno intenzivneje koncentrira pri potrošnikih in kupcih, so znanja o osnovnih procesih in vsebinah komercializacije ter poslovanja vedno bolj aktualna, še posebej za tiste udeležence -- potrošnike in kupce, ki nimajo osnovne ekonomsko-poslovne izobrazbe in znanj.
Ključne besede: komercializacija, inoviranje, patenti, trženje, nakup, poslovno okolje, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 742; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

4.
Zaznavanje možnih posledic spletnega nakupa zdravil : diplomska naloga
Ines Salihović, 2020, diplomsko delo

Ključne besede: zdravila, ponarejena zdravila, spletni nakup, spletne lekarne, posledice
Objavljeno v RUP: 20.11.2020; Ogledov: 1064; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (610,17 KB)

5.
Management socialnih omrežij : zaključna projektna naloga
Nensi Panić, 2020, diplomsko delo

Ključne besede: management, socialna omrežja, organizacije, spletni nakup, spletna trgovina
Objavljeno v RUP: 20.11.2020; Ogledov: 1051; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (671,57 KB)

6.
Primerjava ekonomske upravičenosti najema in nakupa stanovanja : zaključna projektna naloga
Tom Jaki, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: najem, nakup, nepremičnine, posojilo, kredit
Objavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 1776; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (629,85 KB)

7.
Mnenje potrošnikov o lokalni hrani : diplomska naloga
Tadeja Košak, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: lokalna hrana, lokalni izdelki, odnos potrošnikov, nakup hrane, transport hrane
Objavljeno v RUP: 26.07.2018; Ogledov: 2325; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici