Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uresničljivost uvedbe alternativnega načina trženja
Blaž Ribič, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, strategije, tržni delež, analiza, prodaja, pozicioniranje, nakupne navade, ...
Ključne besede: trženje, strategije, tržni delež, analiza, prodaja, pozicioniranje, nakupne navade
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 908; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv uvedbe evra na nakupne navade potrošnika
Tina Košuta, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: evro, potrošniki, nakupne navade, komuniciranje, menjava valute, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1122; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vpliv uvedbe spletnih trgovin na klasično nakupovanje
Maja Pušnik, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trgovina, elektronsko poslovanje, spletna trgovina, potrošniki, nakupne navade, ...
Ključne besede: trgovina, elektronsko poslovanje, spletna trgovina, potrošniki, nakupne navade
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1806; Prenosov: 48
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Analiza nakupnih navad in zadovoljstva potrošnikov sadja in zelenjave
Mateja Žan, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trgovina, nakupne navade, potrošnik, sadje in zelenjava, zadovoljstvo, ...
Ključne besede: trgovina, nakupne navade, potrošnik, sadje in zelenjava, zadovoljstvo
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1018; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Analiza nakupnih navad potrošnikov čokoladnih izdelkov
Andrej Ažman, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... nakupne navade, potrošniki, čokoladni izdelki, marketinško komuniciranje, blagovna...
Ključne besede: nakupne navade, potrošniki, čokoladni izdelki, marketinško komuniciranje, blagovna znamka
Objavljeno: 20.04.2018; Ogledov: 695; Prenosov: 33
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici