Ključne besede: prehod iz vrtca v šolo, matematika v predšolskem obdobju, matematika v prvem razredu osnovne šole, primerjava matematičnih vsebin iz predšolskega obdobja in prvega razreda, preizkus znanja, matematični napredek prvošolcevObjavljeno v RUP: 14.10.2024; Ogledov: 391; Prenosov: 22 Celotno besedilo (2,13 MB)
Ključne besede: osnovne šole s slovenskim učnim jezikom v Italiji, italijanske državne smernice, avtonomija, načrtovanje, glasbaObjavljeno v RUP: 08.10.2024; Ogledov: 407; Prenosov: 20 Celotno besedilo (2,59 MB)
Ključne besede: eksperimentalno delo, spoznavanje okolja, vreme, vremenski pojavi, učne ure v prvem razredu osnovne šoleObjavljeno v RUP: 16.11.2023; Ogledov: 843; Prenosov: 16 Celotno besedilo (2,76 MB)
Ključne besede: razrednik, učitelj, osnovna šola, prva triada osnovne šole, naloge razrednika, delo razrednikaObjavljeno v RUP: 24.02.2023; Ogledov: 1192; Prenosov: 55 Celotno besedilo (914,40 KB)
Ključne besede: integracija, migranti, osnovne šole, stigmatizacija, globalno učenjeObjavljeno v RUP: 06.02.2023; Ogledov: 1744; Prenosov: 57 Celotno besedilo (1,01 MB)
Ključne besede: e-izobraževanje, študij na daljavo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, osnovne šole, epidemija covida-19Objavljeno v RUP: 31.08.2022; Ogledov: 2445; Prenosov: 54 Celotno besedilo (413,44 KB)
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, zasnova osnovne šole, znanje, učenje, učni cilji, razredni učiteljiObjavljeno v RUP: 11.11.2021; Ogledov: 2066; Prenosov: 55 Celotno besedilo (517,11 KB)
Ključne besede: motivacija, bralna motivacija, bralno-učne strategije, lažja motnja v duševnem razvoju, prilagojen program osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardomObjavljeno v RUP: 17.09.2021; Ogledov: 3764; Prenosov: 184 Celotno besedilo (1,53 MB)
Ključne besede: strokovno vodenje, management, osnovne šole z oddelki vrtcev, Slovenija, pedagoško vodenjeObjavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1467; Prenosov: 49 Celotno besedilo (856,09 KB)
Ključne besede: razvijanje predbralnih sposobnosti, bralne težave, ocenjevanje bralnih sposobnosti, pomoč učencem, prvo triletje osnovne šole, določitev začetnih standardov znanja branja in pisanjaObjavljeno v RUP: 04.09.2020; Ogledov: 4086; Prenosov: 123 Celotno besedilo (1,38 MB)