Ključne besede: retorika, predsedniške volitve, Pahor, Borut, Šarec, Marjan, soočenja, politika, politično komuniciranje, televizija, mediji, zaključna delaObjavljeno v RUP: 27.08.2020; Ogledov: 1089; Prenosov: 49 Polno besedilo (556,20 KB)
Ključne besede: predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, lokalne volitve, Mestna občina Kranj, analiza, zaključna delaObjavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 939; Prenosov: 45 Polno besedilo (504,72 KB)
Ključne besede: predvolilna kampanja, politično komuniciranje, propaganda, politični marketing, medijska politika, lokalne volitve, Občina Piran, analiza, zaključna delaObjavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 925; Prenosov: 63 Polno besedilo (880,12 KB)
Ključne besede: neverbalna komunikacija, prepričevanje, politično komuniciranje, politični odločevalci, politični voditelji, politični kandidati, množični mediji, slovenski politiki, zaključna delaObjavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1064; Prenosov: 50 Polno besedilo (665,82 KB)
Ključne besede: retorika, volitve, predsedniške kampanje, ZDA, politika, politično komuniciranje, prepričevanje, zaključna delaObjavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1070; Prenosov: 81 Polno besedilo (695,90 KB)
Ključne besede: politična kampanja, propaganda, politična propaganda, politično komuniciranje, predsedniška kampanja, predsedniške volitve, zaključna delaObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2895; Prenosov: 67 Polno besedilo (807,58 KB)