1. Vizualno podprta pripoved in Andersenova pravljica Snežna kraljicaSimona Kavčič, 2009, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...bralni proces, recepcijska zmožnost, pouk literature, medijska vzgoja, medijska realnost, pravljice, risanke,... Ključne besede: bralni proces, recepcijska zmožnost, pouk literature, medijska vzgoja, medijska realnost, pravljice, risanke, Snežna kraljica, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3935; Prenosov: 76
Polno besedilo (1,09 MB) |
2. |
3. Gibalna/športna aktivnost otrok v času svetovne epidemije SARS-COV-2 (COVID-19)Barbara Zupan, 2021, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...predmet šport, COVID-19, gibalna/športna aktivnost, razredni pouk, starši... Ključne besede: predmet šport, COVID-19, gibalna/športna aktivnost, razredni pouk, starši Objavljeno: 21.09.2021; Ogledov: 559; Prenosov: 63
Polno besedilo (917,05 KB) |
4. Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemijeMaruša Knap, 2021, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...pouk na daljavo, izkušnje, učenci, epidemija covid-19, socialna... Ključne besede: pouk na daljavo, izkušnje, učenci, epidemija covid-19, socialna distanca Objavljeno: 21.09.2021; Ogledov: 595; Prenosov: 96
Polno besedilo (1,25 MB) |
5. |
6. Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanjSonja Čotar Konrad, Sonja Rutar, 2018, drugo učno gradivo Opis: Pedagoško praktično usposabljanje pomeni enega izmed ključnih elementov v procesu usposabljanja bodočih strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju, saj prinaša izkušnje aktivnega dela s predšolskimi otroki in izkušnje sodelovanja s strokovnimi delavci v praksi. Namen predmeta Praktičnega usposabljanja 1 je spoznavanje in opazovanje različnih področij otrokovega delovanja ter refleksija študentovega lastnega dela in razumevanja delovanja otrok. Študentu namreč predvsem konkretna pedagoška izkušnja omogoča, da v svoje začetno pedagoško delo smiselno in kritično vključuje teoretična znanja ter tako postopoma izgrajuje svoje kompetence bodočega vzgojitelja predšolskih otrok. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...predšolska vzgoja, visokošolski študij, študenti, praktični pouk... Ključne besede: predšolska vzgoja, visokošolski študij, študenti, praktični pouk Objavljeno: 06.11.2021; Ogledov: 337; Prenosov: 26
Polno besedilo (361,30 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnjiTina Kavčič, 2021, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...tehnologija, interaktivna tabla, dopolnjena resničnost, navidezna resničnost, pouk matematike, razredna stopnja... Ključne besede: tehnologija, interaktivna tabla, dopolnjena resničnost, navidezna resničnost, pouk matematike, razredna stopnja Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 559; Prenosov: 50
Polno besedilo (1,04 MB) |
8. Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področjuNina Cepuš, 2021, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okolja... Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okolja Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 516; Prenosov: 71
Polno besedilo (1,42 MB) |
9. Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practiceAndreja Istenič, Majda Cencič, Bogdana Borota, 2012, izvirni znanstveni članek Opis: One of the outstanding goals of a knowledge-based society is to enable everyone access to information and communication technology (ICT). This requires teachers to take on new tasks and respond to new demands. With regard to the above, we were interested in the use of ICT in classroom practice of Slovene teachers. The results based on a survey administered to a sample of 468 educational staff, mostly classroom teachers, show only a medium use of ICT in classroom practice. It is used mostly for revision and consolidation of the subject matter, and motivation of pupils, and less for examination and assessment of knowledge. We can conclude that training teachers for the use of ICT, which started in Slovenia in the seventies, yielded some positive results, while the development of competencies for using ICT in classroom practice is a process which has to be continued both with pre-service and in-service teachers Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...kompetence, učitelji, pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT, ... Ključne besede: kompetence, učitelji, pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3269; Prenosov: 74
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. Exploring grammar in contextRebecca Hughes, Ronald Carter, Michael McCarthy, 2000, učbenik Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...angleščina, jezikovni pouk, slovnica, čas, praksa, frazeologija, idiomi, vaje, učbeniki,... Ključne besede: angleščina, jezikovni pouk, slovnica, čas, praksa, frazeologija, idiomi, vaje, učbeniki Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2927; Prenosov: 71
Polno besedilo (0,00 KB) |