1. Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda TrumpaEva Grošič Šen, 2018, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično... Ključne besede: predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela Objavljeno: 01.08.2019; Ogledov: 1198; Prenosov: 58
Polno besedilo (366,56 KB) |
2. Medijske podobe Boruta Pahorja v času predvolilne predsedniške kampanje 2017Klara Čalušić, 2018, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: mediji, medijske podobe, personalizacija politike, mediatizacija, medijski performans, politilčno komuniciranje, predsedniške volitve 2017, predsedniške kampanje, politika, zaključna dela Objavljeno: 09.10.2019; Ogledov: 1151; Prenosov: 94
Polno besedilo (524,10 KB) |
3. Persona Donalda TrumpaNina Bačar, 2017, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...politične kampanje, predsedniške kampanje, volitve, politični slogan, izbira barv, osebnost,... Ključne besede: politične kampanje, predsedniške kampanje, volitve, politični slogan, izbira barv, osebnost, razpad osebnosti, persona, ZDA, zaključna dela Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 693; Prenosov: 39
Polno besedilo (777,67 KB) |
4. Medijske podobe Donalda TrumpaSamanta Coraci, 2017, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...mediji, medijske podobe, predsedniške kampanje, volitve, politika, neverbalna komunikacija, ZDA, zaključna... Ključne besede: mediji, medijske podobe, predsedniške kampanje, volitve, politika, neverbalna komunikacija, ZDA, zaključna dela Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 684; Prenosov: 56
Polno besedilo (798,47 KB) |
5. Kritična analiza retorike Donalda J. TrumpaEmanuel Lipovac, 2017, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...retorika, volitve, predsedniške kampanje, ZDA, politika, politično komuniciranje, prepričevanje, zaključna... Ključne besede: retorika, volitve, predsedniške kampanje, ZDA, politika, politično komuniciranje, prepričevanje, zaključna dela Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 909; Prenosov: 77
Polno besedilo (695,90 KB) |