Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Preference kupcev pri nakupu zapestne ure : diplomska naloga
Toni Todorovski, 2022, diplomsko delo

Ključne besede: management, ročne ure, trg, marketing, preference potrošnikov
Objavljeno v RUP: 06.09.2022; Ogledov: 1608; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
Emotions and personality in recommender systems
Marko Tkalčič, 2018, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: implicit preference elicitation, facial expressions, emotions, personality
Objavljeno v RUP: 18.01.2021; Ogledov: 1061; Prenosov: 18
URL Povezava na celotno besedilo

8.
9.
Human interaction with wood - what to measure, how to measure?
Anna Malgorzata Sandak, Jakub Michal Sandak, Agnieszka Landowska, Veronika Kotradyova, 2018, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: wood perception, wearable sensors, preference test
Objavljeno v RUP: 17.12.2018; Ogledov: 2167; Prenosov: 63
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Can modified wood compete with untreated wood in preference of people?
Dean Lipovac, Michael David Burnard, Andreja Kutnar, Anna Malgorzata Sandak, 2018, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: wood modification, perception, evaluation, preference, well-being
Objavljeno v RUP: 17.12.2018; Ogledov: 2179; Prenosov: 68
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici