1. Barve in liki pri tri- do štiri-letnih otrocihDaniela Sivka, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...barve, geometrijski liki, prepoznavanje, poimenovanje, predšolski otroci, ... Ključne besede: barve, geometrijski liki, prepoznavanje, poimenovanje, predšolski otroci Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4548; Prenosov: 158
Polno besedilo (1,80 MB) |
2. |
3. Ali učitelji v srednjih šolah razumejo posebne potrebe dijakov z disleksijoMojca Dolšak, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...otroci s posebnimi potrebami, dijaki, izobraževanje, usmerjanje, prepoznavanje, pomoč, učitelji, usposabljanje, ... Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, dijaki, izobraževanje, usmerjanje, prepoznavanje, pomoč, učitelji, usposabljanje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3056; Prenosov: 176
Polno besedilo (422,42 KB) |
4. Vpliv izobraževanja na spreminjanje vrednotnega sistema mladihBojana Turk, 2009, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...konstrukcija mladosti, ideologija, izobraževalni sistem, vrednotni premik, prepoznavanje vrednot, diplomska dela, ... Ključne besede: vrednote, teorije vrednot, hierarhija vrednot, raziskave, mladost, mladina, konstrukcija mladosti, ideologija, izobraževalni sistem, vrednotni premik, prepoznavanje vrednot, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2849; Prenosov: 53
Polno besedilo (1,05 MB) |
5. Vloga svetovalne službe pri prepoznavanju otrok s posebnimi potrebamiNatalija Majcen, 2013, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...svetovalna služba, posebne potrebe, spremljave, prepoznavanje, sodelovanje, pet stopenj pomoči, ... Ključne besede: svetovalna služba, posebne potrebe, spremljave, prepoznavanje, sodelovanje, pet stopenj pomoči Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2722; Prenosov: 196
Polno besedilo (818,26 KB) |
6. Metode dela z otroki z motnjo avtističnega spektra v skupini ter upoštevanje njihovih prednosti pri temMilena Velepec, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...MAS, metode dela, načini dela, vloga vzgojiteljev, prepoznavanje prednosti, ... Ključne besede: otroci z MAS, metode dela, načini dela, vloga vzgojiteljev, prepoznavanje prednosti Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2612; Prenosov: 135
Polno besedilo (527,83 KB) |
7. Kompetence vzgojitelja predšolskih otrok pri prepoznavanju in delu z nadarjenimi otrokiVesna Gregorič, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...prepoznavanje nadarjenih otrok, delo z nadarjenimi otroki, kompetence,... Ključne besede: prepoznavanje nadarjenih otrok, delo z nadarjenimi otroki, kompetence, vzgojitelji, pomočniki vzgojiteljev Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 4161; Prenosov: 260
Polno besedilo (1,17 MB) |
8. Primerjava vedenja in komunikacije otroka z MAS med svojimi vrstniki in mlajšimi otrokiRebeka Lavrič, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...predšolsko obdobje, motnje avtističnega spektra, prepoznavanje znakov avtizma, prilagajanje potrebam otroka, spodbujanje potencialov,... Ključne besede: predšolsko obdobje, motnje avtističnega spektra, prepoznavanje znakov avtizma, prilagajanje potrebam otroka, spodbujanje potencialov, komunikacija, avtizem Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2644; Prenosov: 132
Polno besedilo (490,89 KB) |
9. Nadarjeni otrok s posebnimi potrebami kot izziv v pedagoškem procesuHajdeja Praprotnik, 2014, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...nadarjeni otroci, posebne potrebe, specifične učne težave, prepoznavanje, samopodoba, ... Ključne besede: nadarjeni otroci, posebne potrebe, specifične učne težave, prepoznavanje, samopodoba Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3396; Prenosov: 193
Polno besedilo (688,11 KB) |
10. Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnjiPetra Koncut, 2014, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...na področju učenja branja in pisanja, disleksija, prepoznavanje bralno-napisovalnih težav, obravnavanje učencev s primanjkljaji na... Ključne besede: učenci s primanjkljaji na posameznem področju učenja, učenci s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja, disleksija, prepoznavanje bralno-napisovalnih težav, obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja, kompetentnost učiteljev Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2254; Prenosov: 116
Polno besedilo (505,36 KB) |