1. |
2. |
3. |
4. |
5. Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke : zaključna projektna nalogaGregor Rihtaršič, 2018, diplomsko delo Ključne besede: vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh Objavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 1451; Prenosov: 74
Celotno besedilo (1,39 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. Prenos franšize na hrvaški trgHelena Glavica, Biljana Mitrović, 2009, diplomsko delo Ključne besede: mednarodni trg, franšiza, politika mednarodnega trženja, trženje, blagovna znamka, prepoznavnost, širitev poslovanja, Avstrija, Hrvaška Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2428; Prenosov: 124
Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
10. |