1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Zadovoljstvo in obnašanje porabnikov v izbranem podjetju rent-a-car : zaključna projektna nalogaMatevž Radin, 2016, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo uporabnikov, pričakovanja uporabnikov, storitve, raziskava, analiza, dejavniki zadovoljstva, anketni vprašalnik, kupci Objavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1335; Prenosov: 36 Celotno besedilo (952,32 KB) |
7. Vpliv dišave na pospeševanje prodaje : magistrska nalogaMojca Kačinari, 2016, magistrsko delo Ključne besede: senzorično trženje, voh, dišave, pospeševanje prodaje, zadovoljstvo, pričakovanja, odločitve, ponovni nakupi Objavljeno v RUP: 06.06.2021; Ogledov: 1378; Prenosov: 104 Celotno besedilo (1,30 MB) |
8. |
9. Motivacija in pričakovanja italijanskih turistov v Sloveniji : diplomska nalogaAlice Lušina, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistična ponudba, italijanski turisti, pričakovanja, gostinske storitve, kakovost, storitve, motivacija, osebnostna struktura, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 1255; Prenosov: 32 Celotno besedilo (878,13 KB) |
10. Vpliv kakovosti hotelskih storitev na turista : zaključni projektTanja Galović, 2017, diplomsko delo Ključne besede: hotelske storitve, kakovost, vedenje turistov, gostje, pričakovanja, spletne kritike, hoteli, marketing Objavljeno v RUP: 05.03.2021; Ogledov: 1261; Prenosov: 45 Celotno besedilo (1,02 MB) |