1. |
2. |
3. |
4. |
5. Zadovoljstvo in obnašanje porabnikov v izbranem podjetju rent-a-car : zaključna projektna nalogaMatevž Radin, 2016, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo uporabnikov, pričakovanja uporabnikov, storitve, raziskava, analiza, dejavniki zadovoljstva, anketni vprašalnik, kupci Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 720; Prenosov: 27
Celotno besedilo (952,32 KB) |
6. Vpliv dišave na pospeševanje prodaje : magistrska nalogaMojca Kačinari, 2016, magistrsko delo Ključne besede: senzorično trženje, voh, dišave, pospeševanje prodaje, zadovoljstvo, pričakovanja, odločitve, ponovni nakupi Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 686; Prenosov: 78
Celotno besedilo (1,30 MB) |
7. |
8. Motivacija in pričakovanja italijanskih turistov v Sloveniji : diplomska nalogaAlice Lušina, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistična ponudba, italijanski turisti, pričakovanja, gostinske storitve, kakovost, storitve, motivacija, osebnostna struktura, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 637; Prenosov: 27
Celotno besedilo (878,13 KB) |
9. Vpliv kakovosti hotelskih storitev na turista : zaključni projektTanja Galović, 2017, diplomsko delo Ključne besede: hotelske storitve, kakovost, vedenje turistov, gostje, pričakovanja, spletne kritike, hoteli, marketing Objavljeno v RUP: 05.03.2021; Ogledov: 748; Prenosov: 40
Celotno besedilo (1,02 MB) |
10. Diferenciacija pomena prvega vtisa med ponudnikom in uporabnikom storitev podjetja Casino Portorož d.d. : diplomska nalogaMilenko Boroja, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, casino, igralništvo, turistične storitve, gosti, kakovost, ponudba, odločanje, pričakovanja, zadovoljstvo, prvi vtis, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 26.02.2021; Ogledov: 681; Prenosov: 42
Celotno besedilo (1,22 MB) |