1. |
2. Psihološki vplivi prikritega oglaševanja : diplomska nalogaSanja Prijević, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, marketing, tržno komuniciranje, oglasi, prikrito oglaševanje, sublimacijsko oglaševanje, mediji, sporočila, oglaševalske tehnike, potrošniki, psihologija, pogojevanje, nakupovanje, manipuliranje, analize, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1471; Prenosov: 57 Celotno besedilo (1,38 MB) |
3. |
4. |
5. Medijski opravljivci - tabloidi v SlovenijiGrega Lednik, 2013, magistrsko delo Ključne besede: tabloidi, rumeni tisk, žurnalizem, zvezdništvo, prikrito oglaševanje, konstrukcija identitet, mediji, Slovenija, magistrske naloge Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4403; Prenosov: 106 Celotno besedilo (2,29 MB) |