1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Managing for results : economic tasks and risk-taking decisionsPeter Ferdinand Drucker, 1999, priročnik Opis: Managing for results : economic tasks and risk-taking decisions Ključne besede: management, vodenje, upravljanje, praksa, predstava, manager, priložnosti, tveganje, organiziranost, odločanje, poslovne odločitve, strategija Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2577; Prenosov: 49
Povezava na polno besedilo |
9. Advertising in tourism and leisureNigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: Advertising in tourism and leisure Ključne besede: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3311; Prenosov: 121
Povezava na polno besedilo |
10. |