Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prvi koraki merjenja v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Hana Šlaus, 2022, diplomsko delo

Ključne besede: otroci, matematika, merjenje, dolžina, masa, prostornina, didaktične igre
Objavljeno v RUP: 13.07.2022; Ogledov: 733; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

2.
3.
4.
Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino : diplomska naloga
Nina Smole, 2017, diplomsko delo

Ključne besede: predšolska matematika, kurikulum za vrtce, merjenje, prostornina, predšolski otroci
Objavljeno v RUP: 30.01.2018; Ogledov: 1861; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (889,25 KB)

5.
Merjenje skozi oči predšolskega otroka : diplomska naloga
Anastazija Taškar, 2017, diplomsko delo

Ključne besede: matematika, didaktične igre, merjenje, dolžina, prostornina, masa, otroci
Objavljeno v RUP: 30.01.2018; Ogledov: 1929; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (705,02 KB)

6.
Pa poskusimo!
Nada Razpet, Petra Furlan, Nastja Cotič, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Plovnost in z njo povezani pojmi gostota, masa in prostornina naj bi bili učencem v drugem triletju in seveda tudi starejšim popolnoma jasni. Pa žal ni tako. V raziskavi, v katero smo zajeli 88 učencev četrtega razreda ob koncu šolskega leta, torej že po obravnavani snovi, smo ugotovili, da še vedno večina misli, da telo plava, če je "lahko". Zato smo izvedli učno uro, na kateri so učenci s pomočjo učiteljev izvajali eksperimente, s katerimi smo jim poskušali razložiti in nazorno prikazati, da je plovnost odvisna tako od mase kot tudi od oblike predmeta in seveda tudi od gostote tekočine, v katero polagamo ta predmet. Po izpeljani učni uri smo učence ponovno testirali. Iz odgovorov lahko razberemo, da se jih zdaj več zaveda, da je plovnost povezana tako s snovjo, iz katere je predmet, kot tudi z obliko telesa. Do končnega cilja, to je pravilnega razumevanja pojma plovnosti, pa bo treba narediti še nekaj korakov. Osredotočili se bomo na rezultate obeh testov in navedli, kako in katere poskuse smo izvedli in kaj je treba še storiti, da bi pojem plovnosti učenci zares trajno usvojili.
Ključne besede: izkustveno učenje, eksperimentalno delo, plovnost, gostota, masa, prostornina
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3472; Prenosov: 52
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici