1. Analiza pravne ureditve socialnega podjetništva in njegova učinkovitost v praksiKatjuša Hajdinjak, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...cialno podjetništvo, zaposlovanje, aktivna politika zaposlovanja, učinkovitost, ranljive skupine, brezposelne osebe, ... Ključne besede: podjetništvo, socialno podjetništvo, zaposlovanje, aktivna politika zaposlovanja, učinkovitost, ranljive skupine, brezposelne osebe Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2894; Prenosov: 152
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoliVanja Riccarda Kiswarday, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: V pričujočem prispevku je izpostavljen pomen pouka, ki aktivno vključuje učenca v vseh etapah učnega procesa in vseh fazah učenja. Tako naravnan pouk ranljivim skupinam učencev zagotavlja varovalno oporo, ki se ne kaže zgolj v povečevanju možnosti za njihovo večjo učno uspešnost, temveč tudi pri razvoju njihove osebne odpornosti in prožnosti, ki jim ju lahko z izkušnjami, pridobljenimi v procesu aktivnega učenja v šoli, uspe prenesti tudi v vsakdanje življenje - v doživljanje samega sebe in v bolj zdravo, uspešno in učinkovito odzivanje v težkih ali tveganih življenjskih situacijah. V prispevku so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki je bila usmerjena v subjektivne ocene učiteljev o pogostosti nekaterih razvojnih ali družinskih posebnosti otrok in mladostnikov, za katere menimo, da so dejavniki tveganja. Da ti otrokom in mladostnikom vsak dan poslabšujejo razmere pri vključevanju v šolski prostor, ugotavljajo tudi nekatere domače raziskave (Magajna 2006; Grebenc 2010). Na podlagi samoocen učiteljev smo ugotavljali tudi prepričanja o njihovi profesionalni vlogi pri pomoči in podpori tem učencem. Analizirali smo tudi subjektivna prepričanja učiteljev o vplivu navedenih posebnosti na učno in socialno funkcioniranje otrok in mladostnikov v šoli. Glede na dobljene rezultate v prispevku posebej omenjamo skupine učencev, ki izhajajo iz specifičnega družinskega okolja (bodisi da so v tem okolju deležni manj vzgojnih in učnih vzpodbud, so prikrajšani zaradi revščine bodisi da se njihovo družinsko okolje razlikuje po jeziku ali kulturnih običajih), ter skupine učencev, ki imajo težave na področju uravnavanja čustvovanja in vedenja ter v socialnih interakcijah. Rezultate raziskave povezujemo z ugotovitvami raziskav s področja rezilientnosti, ki šolskemu mikrosistemu dajejo velik pomen v procesu spodbujanja razvoja življenjske odpornosti in prožnosti ranljivih skupin otrok in mladostnikov pri premagovanju težav. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... ranljive skupine učencev, prepričanja učiteljev, dejavniki tveganja, varovalni... Ključne besede: ranljive skupine učencev, prepričanja učiteljev, dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 3132; Prenosov: 99
Polno besedilo (0,00 KB) |
3. Zaposlovanje odvisnikov od drog v socialnih podjetjihAnja Kofol, 2017, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...bivši odvisniki od drog, programi reintegracije, brezposelnost, ranljive ciljne skupine, ... Ključne besede: socialno podjetništvo, bivši odvisniki od drog, programi reintegracije, brezposelnost, ranljive ciljne skupine Objavljeno: 20.04.2018; Ogledov: 1978; Prenosov: 138
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Uresničevanje načela enakih možnosti in upoštevanja različnosti ter načela multikulturalizma v vrtcih Zgornjega in Srednjega PosočjaIris Čebokli, 2018, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...načelo enakih možnosti, upoštevanje različnosti, načelo multikulturalizma, ranljive skupine, strpnost, raznolikost, inkluzija, prikriti kurikulum... Ključne besede: načelo enakih možnosti, upoštevanje različnosti, načelo multikulturalizma, ranljive skupine, strpnost, raznolikost, inkluzija, prikriti kurikulum Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 1189; Prenosov: 113
Polno besedilo (1,28 MB) |
5. Priprava poslovnega načrta za socialno podjetjeDamjan Pirš, 2019, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...poslovni načrt, socialno podjetništvo, ranljive skupine ljudi, tržna analiza, urejanje in vzdrževanje... Ključne besede: poslovni načrt, socialno podjetništvo, ranljive skupine ljudi, tržna analiza, urejanje in vzdrževanje okolice, čistilni servis, finančni načrt Objavljeno: 09.01.2020; Ogledov: 1106; Prenosov: 96
Polno besedilo (820,54 KB) |
6. Vključevanje mladoletnikov brez spremstva v izobraževalni sistemVanja Metelko, 2019, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...migracije, mladoletniki brez spremstva, ranljive skupine, vzgojno-izobraževalni sistem, značilnosti v izobraževanju, potrebe... Ključne besede: migracije, mladoletniki brez spremstva, ranljive skupine, vzgojno-izobraževalni sistem, značilnosti v izobraževanju, potrebe v izobraževanju, ovire v izobraževanju Objavljeno: 23.07.2020; Ogledov: 704; Prenosov: 114
Polno besedilo (1,65 MB) |
7. Kritična analiza razvoja socialnega podjetništva v SlovenijiPolona Paulič, 2016, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...podjetništvo, socialno podjetje, podporno okolje, podporne organizacije, ranljive skupine, družbeni učinek... Ključne besede: socialno podjetništvo, socialno podjetje, podporno okolje, podporne organizacije, ranljive skupine, družbeni učinek Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 333; Prenosov: 24
Polno besedilo (1,93 MB) |
8. |