Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Program zgodnje pomoči in podpore otroku z govorno-jezikovnimi motnjami na ravni predšolske vzgoje in izobraževanja
Eva Predalič, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zgodnja pomoč in podpora, govorno-jezikovne motnje, inkluzija, rezilientnost, sodelovanje, ...
Ključne besede: zgodnja pomoč in podpora, govorno-jezikovne motnje, inkluzija, rezilientnost, sodelovanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1346; Prenosov: 112
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Spodbujanje gibalnega razvoja predšolskega otroka z lažjo obliko cerebralne paralize
Bernarda Čepe, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...izobraževanje predšolskih otrok, gibalne vaje v vrtcu, rezilientnost, fizioterapija, ...
Ključne besede: razvoj otrok, otroci s posebnimi potrebami, cerebralna paraliza, gibalna oviranost, vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok, gibalne vaje v vrtcu, rezilientnost, fizioterapija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1041; Prenosov: 92
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Otroci zapornikov in rezilientnost
Anja Draksler, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: otroci zapornikov, travma, travmatski dogodek, rezilientnost
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1685; Prenosov: 11
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
Vanja Riccarda Kiswarday, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Teorija rezilientnosti preučuje dejavnike, ki večajo učinkovitost posameznika pri preseganju ovir, ki se v obdobju odraščanja povezujejo s šolanjem. Spodbujanje razvoja rezilientnosti je najučinkovitejše, ko poteka neposredno prek izkustvenega učenja. Literatura kot ključne dejavnike izpostavlja: vključujoče, varno in skrbno učno okolje, ki postavlja realno visoka pričakovanja, zagotavlja ustrezno pomoč in podporo, razvija vseživljenjske kompetence ter omogoča samostojno in aktivno participacijo. Te dejavnike poudarjajo tudi sodobna didaktično-metodična načela, zato nas je zanimalo, v kolikšni meri rezilientnost v šoli spodbujajo slovenski učitelji, čeprav s teorijo rezilientnosti niso seznanjeni. Oblikovali smo Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju in ga evalvirali na vzorcu 429 učiteljev različnih strokovnih profilov.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Teorija rezilientnosti preučuje dejavnike, ki večajo učinkovitost posameznika pri...
Ključne besede: učna uspešnost, učno okolje, rezilientnost, napredovanje, učenci, učna pomoč, učitelji, strokovna usposobljenost
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1343; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Teorija rezilientnosti preučuje odziv na stresne in emocionalno naporne okoliščine. Kaže se v posameznikovi zmožnosti konstruktivnega odziva na izzive iz okolja. Prve konkretne izkušnje z otroki s posebnimi potrebami na pedagoški praksi lahko študentom bodočim vzgojiteljem zaradi še nezadostnih izkušenj in kompetenc predstavljajo izziv, ki je včasih lahko naporen. V kvalitativni raziskavi smo želeli ugotoviti, kako se na praksi izraža rezilientnost študentk študijskega programa Predšolske vzgoje, Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem, skozi opazovanje mentorjeve inkluzivnosti ter skozi prepoznavanja izzivov pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami. Analiziranih je bilo 43 poročil strnjene pedagoške prakse študentk tretjega letnika predšolske vzgoje. Rezultati so pokazali, da študentke pri vzgojiteljicah mentoricah prepoznavajo tako inkluzivna kot neinkluzivna stališča in delovanja, toda pogosteje opisujejo inkluzivnost. Nadalje smo ugotovili, da se dobra polovica študentk (55,8 %) na konkretno izkušnjo inkluzije odzove proaktivno, 44,2 % pa pasivno. Študenti, ki proaktivnega odziva še niso zmožni, potrebujejo podporo in usmerjanje, predvsem pa mehanizme, s pomočjo katerih postopoma in samostojno izgrajujejo rezilientnost, ki je v inkluzivnih vzgojno-izobraževalnih okoljih pomembna in potrebna kompetenca pedagoga.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Teorija rezilientnosti preučuje odziv na stresne in emocionalno naporne...
Ključne besede: študenti, predšolska vzgoja, praktično usposabljanje, rezilientnost, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija
Objavljeno: 24.01.2018; Ogledov: 546; Prenosov: 10
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Spodbujanje rezilientnosti pri vključevanju učencev priseljencev v šole
Tajda Menih, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...rezilientnost, učenci priseljenci, slovenske osnovne šole, inkluzija, integracija...
Ključne besede: rezilientnost, učenci priseljenci, slovenske osnovne šole, inkluzija, integracija
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 42; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici