Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Attitudes of consumers when buying products of brand X : bachelor thesis
Nina Grujović, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: consumer attitudes, trust, cultural influence, shopping behaviour, brand
Objavljeno v RUP: 18.12.2024; Ogledov: 780; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
Informing costumers via interactive shelves
Peter Rogelj, 2015, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: interest recognition, shopping shelves, sensor integration
Objavljeno v RUP: 15.10.2015; Ogledov: 3661; Prenosov: 93
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici