1. Izkušnje s poučevanjem slepega učenca v večinski šoliCilka Čibej, 2010, strokovni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...učenci, slepi učenci, inkluzija, prilagajanje, zadovoljstvo, učitelji, ... Ključne besede: učenci, slepi učenci, inkluzija, prilagajanje, zadovoljstvo, učitelji Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2060; Prenosov: 21
Polno besedilo (0,00 KB) |
2. Tipna učila za pouk zgodovine starega in srednjega vekaJana Dolenec, 2013, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... slepi učenci, slabovidni učenci, tipno učilo, zgodovina, stari... Ključne besede: slepi učenci, slabovidni učenci, tipno učilo, zgodovina, stari vek, srednji vek, integracija, inkluzija Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2979; Prenosov: 187
Polno besedilo (2,29 MB) |
3. Prilagoditev kartografskega gradiva za poučevanje Afrike pri pouku geografije s slepim ali slabovidnim učencemSaša Mivšek, 2014, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... slepi učenci, slabovidni učenci, čutila, inkluzija, pouk geografije,... Ključne besede: slepi učenci, slabovidni učenci, čutila, inkluzija, pouk geografije, kartografsko gradivo Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2793; Prenosov: 247
Polno besedilo (8,38 MB) |
4. Umetnost za vseAksinja Kermauner, 2014, pregledni znanstveni članek Opis: Cilj urejanja okolja po načelih oblikovanja za vse je zagotoviti, da lahko vsak posameznik ne glede na oviro sodeluje v informacijski družbi. Združuje načela, kako naj bi izdelke, storitve in sisteme uporabljalo čim več ljudi, ne da bi jih bilo treba posebej prilagajati. Zakaj ne bi pojma oblikovanje za vse prenesli na prav vsa področja, recimo tudi na področje umetnosti? V pričujočem članku razmišljamo, kako bi lahko prilagodili likovno umetnino, predvsem dvodimenzionalno, slepemu ali slabovidnemu obiskovalcu galerije ali muzeja, in navajamo, kaj je že narejenega na tem področju. Opisujemo tudi učbenik za pouk likovne umetnosti, prilagojen slepim in slabovidnim učencem. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...učenci s posebnimi potrebami, slepi, slabovidni, likovna umetnost, prilagoditve, ... Ključne besede: učenci s posebnimi potrebami, slepi, slabovidni, likovna umetnost, prilagoditve Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1987; Prenosov: 81
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Pomen pomoči mobilnega tiflopedagoga za slepe in slabovidne učence v inkluzivni osnovni šoliAlja Oprešnik Prodanović, 2016, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...mobilni tiflodepagogi, vzgoja in izobraževanje slepih in slabovidnih otrok, slepi in slabovidni učenci,... Ključne besede: mobilni tiflodepagogi, vzgoja in izobraževanje slepih in slabovidnih otrok, slepi in slabovidni učenci, inkluzija, inkluzivna osnovna šola Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 3239; Prenosov: 54
Polno besedilo (473,93 KB) |
6. Izdelava tipnih učil za slepe in slabovidne pri pouku geografijePolona Küssel, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... slepi in slabovidni učenci, zaznavanje in predstave, prilagoditve,... Ključne besede: slepi in slabovidni učenci, zaznavanje in predstave, prilagoditve, pouk geografije, tipni prikazi, izdelava tipnih učil Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 2283; Prenosov: 113
Polno besedilo (3,23 MB) |
7. Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učenceJanja Plazar, 2015, pregledni znanstveni članek Opis: Učenje naravoslovja je pomembno tako za polnočutne kot tudi za slepe in slabovidne otroke, saj poleg pridobivanja naravoslovnega znanja razvijajo sposobnost razmišljanja in reševanja problemov na logičen in znanstven način. Dandanes pouk naravoslovja temelji na načelu konstruktivizma, pri katerem otroci nastopajo kot aktivni udeleženci v procesu učenja. Ker slepi in slabovidni otroci dojemajo svet na drugačen način kot polnočutni, si pri učenju naravoslovja pomagamo s prilagoditvijo metod ter učnih pripomočkov, ki omogočajo aktivno učenje slepih in slabovidnih učencev ter pripomorejo k trajnejšemu znanju, hkrati pa zmanjšujejo možnost nastanka morebitnih napačnih predstav. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...kot aktivni udeleženci v procesu učenja. Ker slepi in slabovidni otroci dojemajo svet na drugačen... ...učenje naravoslovja, slepi in slabovidni učenci, izkustveno učenje, prilagoditev učnih pripomočkov, inkluzija, ... Ključne besede: učenje naravoslovja, slepi in slabovidni učenci, izkustveno učenje, prilagoditev učnih pripomočkov, inkluzija Objavljeno: 24.01.2018; Ogledov: 1994; Prenosov: 36
Polno besedilo (0,00 KB) |
8. |
9. Tipni slovensko-hrvaški slovar z didaktično igro za slepe in slabovidne otrokePetra Iskra Pugelj, 2018, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... slepi in slabovidni učenci, izobraževanje, tuji jezik, didaktični... Ključne besede: slepi in slabovidni učenci, izobraževanje, tuji jezik, didaktični pripomoček, igra spomin Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 1016; Prenosov: 51
Polno besedilo (1,81 MB) |