1. Vpliv spletnih glasbenih medijev na razvoj alternativne glasbe v SlovenijiZara Kastelič, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...popularna glasba, alternativna glasba, fanzini, spletni glasbeni mediji, Kulturno društvo Veseli dihurčki, zaključna... Ključne besede: popularna glasba, alternativna glasba, fanzini, spletni glasbeni mediji, Kulturno društvo Veseli dihurčki, zaključna dela Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2477; Prenosov: 81
Polno besedilo (563,16 KB) |
2. Komentarji na spletu in njihov vpliv na kvaliteto javne razpraveAlja Zadnik Pobežin, 2015, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...komentarji na spletu, spletni mediji, neinhibiran govor, javna sfera, novinarski prispevki,... Ključne besede: komentarji na spletu, spletni mediji, neinhibiran govor, javna sfera, novinarski prispevki, tema prispevka, svoboda izražanja, javna razprava, magistrske naloge Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 2472; Prenosov: 43
Polno besedilo (1,84 MB) |
3. Pravopisna ustreznost novic na spletnih portalih Regional Obala in Regional GoriškaTeja Mlinarić, 2018, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...pravopisna ustreznost, norma, spletni portali, novice, Regional Obala, Regional Goriška, spletni... ...portali, novice, Regional Obala, Regional Goriška, spletni mediji, Slovenski pravopis, pravopisni priročniki, zaključna dela... Ključne besede: pravopisna ustreznost, norma, spletni portali, novice, Regional Obala, Regional Goriška, spletni mediji, Slovenski pravopis, pravopisni priročniki, zaključna dela Objavljeno: 15.07.2019; Ogledov: 2068; Prenosov: 135
Polno besedilo (2,64 MB) |
4. Paradoks ženske identiteteNina Košutnik, 2018, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...računalniško posredovano komuniciranje, družbeni mediji, spletni blogi, mehanizmi nadzora, patriarhat, identiteta, oglaševanje, potrošnja,... Ključne besede: računalniško posredovano komuniciranje, družbeni mediji, spletni blogi, mehanizmi nadzora, patriarhat, identiteta, oglaševanje, potrošnja, magistrske naloge Objavljeno: 01.08.2019; Ogledov: 1497; Prenosov: 64
Polno besedilo (639,95 KB) |