1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Trženje in sponzorstvo v športu : primer Rokometnega kluba Celje Pivovarna LaškoEva Krajnc, 2018, magistrsko delo Ključne besede: trženje, sponzorstvo, trženjska strategija, tržno komuniciranje, trženje v športu, sponzorstvo v športu, šport, Rokometni klub Celje Pivovarna Laško, magistrske naloge Objavljeno v RUP: 09.10.2019; Ogledov: 2992; Prenosov: 138 Celotno besedilo (1,02 MB) |
7. |
8. Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?Darko Ravnikar, Ana Bardorfer, Iztok Retar, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship Objavljeno v RUP: 13.10.2015; Ogledov: 5200; Prenosov: 39 Povezava na celotno besedilo |
9. |
10. |