1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Merjenje zadovoljstva potnikov Adrie Ariways : diplomska nalogaJanja Bračič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: letalski promet, storitve, kakovost, potniki, zadovoljstvo, meritve, Adria Airways, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 11.08.2022; Ogledov: 2455; Prenosov: 23
Celotno besedilo (3,63 MB) |
7. Motivacija zaposlenih kot element konkurenčne prednosti podjetja Naravni park Terme 3000 Moravske toplice, d.d. : diplomska nalogaIvanka Ajlec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: motivacija, zaposleni, sposobnosti, podjetja, storitve, kvaliteta, management, konkurenčnost, Moravske toplice, zdravilišča, naravni parki, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 09.08.2022; Ogledov: 2971; Prenosov: 18
Celotno besedilo (1,44 MB) |
8. Organizacija in izvedba družabno-gostinskega programa ter turističnih storitev v sklopu kongresne prireditve na primeru Cankarjevega doma : diplomska nalogaAna Bukovec, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, kongresni turizem, kongresi, organizacija, gostinske storitve, turistične storitve, Cankarjev dom, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.07.2022; Ogledov: 1430; Prenosov: 19
Celotno besedilo (566,70 KB) |
9. Upravljanje odnosov v podjetju Kompas London LTD : raziskava zadovoljstva med profesionalnimi porabnikiAlen Mlekuž, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovalne agencije, storitve, kakovost, kupci, zadovoljstvo, odnosi, Kompas London, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 12.07.2022; Ogledov: 1581; Prenosov: 17
Celotno besedilo (666,05 KB) |
10. Merjenje kakovosti gostinskih storitev v Grand hotelu Toplice na Bledu z vidika gostov : diplomska nalogaIrena Meznarič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, hotelirstvo, hoteli, management, storitve, kakovost, gostje, zadovoljstvo, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 30.06.2022; Ogledov: 1724; Prenosov: 23
Celotno besedilo (381,74 KB) |