1. |
2. |
3. Analiza delovanja izbranega podjetja : zaključna projektna nalogaSadina Dautović, 2019, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslanstvo, strategija trženja, strategija poslovanja, zadovoljstvo strank, uspešnost poslovanja, uspešnost prodaje, načini prodaje Objavljeno v RUP: 23.05.2019; Ogledov: 1774; Prenosov: 72 Celotno besedilo (930,14 KB) |
4. Services marketing : people, technology, strategyChristopher H. Lovelock, 2001, učbenik za višje in visoke šole Opis: Services marketing : people, technology, strategy Ključne besede: trženje, marketing, storitve, servisi, vrednotenje, vodenje, poslovodni delavci, poklicna uspešnost, strategija, strategija trženja, trg, cene, dodana vrednost, potrošnik, komuniciranje, kvaliteta Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5071; Prenosov: 110 Povezava na celotno besedilo |
5. Advertising in tourism and leisureNigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: Advertising in tourism and leisure Ključne besede: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 4789; Prenosov: 146 Povezava na celotno besedilo |
6. International marketing researchC. Samuel Craig, Susan P. Douglas, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: International marketing research Ključne besede: mednarodno trženje, globalizacija, marketing, trženje, strategija trženja, tržne raziskave, design, poslovno okolje, podatki, baze podatkov, podatkovne strukture, vzorčenje, spremenljivke, hierarhija, merila, razlike, informacijski viri, tehnika, informacijski sistemi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 4769; Prenosov: 89 Povezava na celotno besedilo |
7. The development and management of visitor attractionsJohn Swarbrooke, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: #The #development and management of visitor attractions Ključne besede: turizem, turistični proizvod, management, vodenje, prihodnost, kultura, muzeji, narava, naravna bogastva, znamenitosti, zabava, zabavna industrija, nakup, gostinstvo, marketing, trženje, strategija, strategija trženja, kvaliteta, uporaba človeških zmogljivosti, učbeniki, primeri, case study, Velika Britanija, tourism, tourist product, management, leadership, future, culture, museums, nature, natural resources, remarkableness, sight-seeing, entertainment, entertainment industry, shopping, catering, marketing, strategy, marketing strategy, quality, human resource management, textbooks, cases, case study, Great Britain Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5013; Prenosov: 128 Povezava na celotno besedilo |
8. |
9. Trženje izobraževalnih storitev za managerje : diplomska nalogaAndreja Banič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, izobraževalne storitve, strategija trženja, trženjski splet, tržne raziskave, managerske igre, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3693; Prenosov: 142 Celotno besedilo (628,50 KB) |
10. |