1. Breaktrough technology project managementBennet P. Lientz, Kathryn P. Rea, 1999, priročnik Opis: Breaktrough technology project management Ključne besede: management, planiranje poslovanja, kontrola, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, projekti, vodenje, manager, management consultants, uspešnost poslovanja, osnove, orodja, projektno vodenje, vodenje projektov, planiranje, stroškovna analiza, strokovno delo Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3813; Prenosov: 46 Povezava na celotno besedilo |
2. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, pregledno delo Opis: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Ključne besede: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 11782; Prenosov: 532 Povezava na celotno besedilo |
3. Advertising in tourism and leisureNigel Morgan, Annette Pritchard, 2000, učbenik za višje in visoke šole Opis: Advertising in tourism and leisure Ključne besede: turizem, turistična industrija, strateško planiranje, prosti čas, gostinstvo, oglaševanje, ekonomska propaganda, spremembe, dinamični modeli, kreativnost, ustvarjalnost, priložnosti, turistični proizvod, mišljenje, sodobnost, kritika, evalvacija, ocenjevanje, trg, segmentacija, pozicioniranje, strategija trženja, promocija, blagovne znamke, pospeševanje prodaje, sponzorstvo, primeri, case study, strokovno delo Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5008; Prenosov: 147 Povezava na celotno besedilo |