1. Neposredno trženje na televizijiBorut Kozinc, 2007, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...neposredno trženje, televizija, kreativne strategije trženja, oglaševanje, posebnosti in nagrade,... Ključne besede: neposredno trženje, televizija, kreativne strategije trženja, oglaševanje, posebnosti in nagrade, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2272; Prenosov: 122
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Marketinško komuniciranje z vidika televizijske oddajeMojca Tuljak, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...marketing, komuniciranje, mediji, televizija, oddaje, ... Ključne besede: marketing, komuniciranje, mediji, televizija, oddaje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2200; Prenosov: 154
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Ugotavljanje potreb po sprostitvenih televizijskih programihNataša Kobal, 2009, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...množični mediji, televizija, novice, oglasi, stres, sprostitev, tehnike sproščanja, sprostitvene... Ključne besede: množični mediji, televizija, novice, oglasi, stres, sprostitev, tehnike sproščanja, sprostitvene vsebine Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2891; Prenosov: 131
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Analiza gledanosti televizijskih programov v občini Ilirska BistricaAndreja Lango, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...televizija, programi, vsebine, analiza, telemetrija, ... Ključne besede: televizija, programi, vsebine, analiza, telemetrija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2426; Prenosov: 139
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Vloga televizije pri dvigu inovacijskih kompetenc mladostnikovTatjana Plestenjak, 2014, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...inovativnost, kompetence, mladostniki, mediji, televizija, ... Ključne besede: inovativnost, kompetence, mladostniki, mediji, televizija Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2244; Prenosov: 85
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Vpliv risank na igro otrokAnja Fischer, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...igra, mediji, televizija, risanke, otroci, starši in vzgojitelji, ... Ključne besede: igra, mediji, televizija, risanke, otroci, starši in vzgojitelji Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3224; Prenosov: 214
Polno besedilo (646,88 KB) |
7. Uporaba svetovnega spleta in televizije za pridobivanje znanjaDenis Komen, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...znanje, pridobivanje znanja, televizija, svetovni splet, sodelovanje, ... Ključne besede: znanje, pridobivanje znanja, televizija, svetovni splet, sodelovanje Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1941; Prenosov: 126
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
8. Uvedba novih televizijskih tehnologij v slovensko-italijanskem obmejnem prostoru in odnos med Slovenijo in slovensko manjšino v ItalijiJan Bogatič, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...slovenska skupnost v Italiji, medijska pluralnost, slovenska televizija, digitalna radiofuzija, diplomska dela, ... Ključne besede: Slovenci, Italija, narodna manjšina, slovenska skupnost v Italiji, medijska pluralnost, slovenska televizija, digitalna radiofuzija, diplomska dela Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2280; Prenosov: 29
Polno besedilo (1,35 MB) |
9. Poker kot medijski dogodekRebeka Bratož Gornik, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...poker, televizija, igre s kartami, medijski dogodek, kultura, identiteta,... Ključne besede: poker, televizija, igre s kartami, medijski dogodek, kultura, identiteta, turnirji, zaključna dela Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 3120; Prenosov: 30
Polno besedilo (413,31 KB) |
10. Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda TrumpaEva Grošič Šen, 2018, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela... Ključne besede: predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela Objavljeno: 01.08.2019; Ogledov: 1206; Prenosov: 59
Polno besedilo (366,56 KB) |