Ključne besede: percepcija, tržna znamka, avtentičnost, Ljubljana, lokalno prebivalstvoObjavljeno v RUP: 03.07.2025; Ogledov: 83; Prenosov: 3 Celotno besedilo (1020,68 KB)
Ključne besede: tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost, zvestoba tržni znamki, tržne znamke v turizmuObjavljeno v RUP: 04.10.2021; Ogledov: 3424; Prenosov: 53 Celotno besedilo (983,95 KB)
Ključne besede: družbena omrežja, tržna znamka, tržno komuniciranjeObjavljeno v RUP: 08.01.2021; Ogledov: 2822; Prenosov: 110 Celotno besedilo (1,48 MB)
Ključne besede: izdelek, blagovna znamka, trženje, trženjski splet, kakovost, segmentiranje trga, tržna raziskava, diplomska delaObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4553; Prenosov: 118 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: blagovna znamka, imidž, identiteta, Opel, Renault, zadovoljstvo odjemalcev, tržna raziskava, diplomska delaObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5230; Prenosov: 141 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: oglaševanje, blagovna znamka, odločanje kupcev, tržna raziskava, potrebe, trženje, diplomska delaObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4572; Prenosov: 135 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovciObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4060; Prenosov: 168 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...