1. Zasnova in trženje gostinskega obrata : diplomska nalogaTanja Kočar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: gostinstvo, gostinska ponudba, gostinski obrati, management, marketing, načrtovanje, poslovni načrti, marketinški načrti, tržne analize, tržne raziskave, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.07.2022; Ogledov: 1995; Prenosov: 40 Celotno besedilo (1,14 MB) |
2. Turizem in televizija : diplomska nalogaRok Birsa, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mediji, televizija, oglaševanje, turistična podjetja, komuniciranje, tržne komunikacije, marketinški splet, odnosi z mediji, lastništvo, odnosi z javnostmi, digitalna tehnologija, promocije, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 04.06.2021; Ogledov: 1337; Prenosov: 0 |
3. Tržni segment ljudi s posebnimi potrebami : diplomska nalogaIgor Burja, 2007, diplomsko delo Ključne besede: invalidski turizem, invalidi, gibalno ovirani, tržni segmenti, tržne niše, trženje, tržno pozicioniranje, turistični proizvod, ponudba, infrastruktura, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.05.2021; Ogledov: 1269; Prenosov: 37 Celotno besedilo (1,98 MB) |
4. Invalidski turizem kot tržna niša v slovenski potovalni industriji : diplomska nalogaMiha Lesjak, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovanja, potovalna industrija, invalidi, trgi, tržne niše, nišni turizem, Slovenija, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 1233; Prenosov: 48 Celotno besedilo (1,05 MB) |
5. Komunikacijske strategije hotelskih verig : analiza besedila brošurPolona Baš, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, hoteli, hotelske verige, tržno komuniciranje, poslovno komuniciranje, znamčenje, branding, brošure, tržne znamke, slogani, analiza besedil, angleški jezik, Ritz, Hilton, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 26.02.2021; Ogledov: 1246; Prenosov: 38 Celotno besedilo (5,31 KB) |
6. Celostna grafična podoba potovalne agencije Exoterra : zaključna projektna nalogaManca Gale, 2012, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovanja, potovalne agencije, Exoterra, blagovne znamke, celostna grafična podoba, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge Objavljeno v RUP: 15.01.2021; Ogledov: 1154; Prenosov: 34 Celotno besedilo (835,69 KB) |
7. Prepoznavnost blagovne znamke M holidays : zaključna projektna nalogaMateja Rovan, 2012, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovanja, počitnice, potovalne agencije, M holidays, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge Objavljeno v RUP: 08.01.2021; Ogledov: 1498; Prenosov: 37 Celotno besedilo (1,27 MB) |
8. Panonske terme : strategija trženja produktovMilan Karoli, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, destinacije, zdravilišča, terme, Panonske terme, Terme 3000, storitve, trženje, tržne znamke, strategija, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1421; Prenosov: 36 Celotno besedilo (1,82 MB) |