Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
Andrej Blažko, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave, ...
Ključne besede: blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5283; Prenosov: 186
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost,...
Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4451; Prenosov: 166
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Metode in modeli snovanja cenovnih strategij
Ivan Toroš, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika,...
Ključne besede: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2278; Prenosov: 152
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Zaznavanje tržne podznamke z vidika gostov
Lana Švab, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost,...
Ključne besede: tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost, zvestoba tržni znamki, tržne znamke v turizmu
Objavljeno: 04.10.2021; Ogledov: 541; Prenosov: 34
.pdf Polno besedilo (983,95 KB)

5.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov, ...
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2907; Prenosov: 114
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Uveljavljanje blagovne znamke na hrvaškem trgu pnevmatskih čolnov
Monika Romanello Rebol, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje, ...
Ključne besede: blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2654; Prenosov: 127
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Panonske terme
Milan Karoli, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...terme, Panonske terme, Terme 3000, storitve, trženje, tržne znamke, strategija, analize, diplomske naloge...
Ključne besede: turizem, destinacije, zdravilišča, terme, Panonske terme, Terme 3000, storitve, trženje, tržne znamke, strategija, analize, diplomske naloge
Objavljeno: 21.12.2020; Ogledov: 694; Prenosov: 32
.pdf Polno besedilo (1,82 MB)

8.
Prepoznavnost blagovne znamke M holidays
Mateja Rovan, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...počitnice, potovalne agencije, M holidays, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge...
Ključne besede: turizem, potovanja, počitnice, potovalne agencije, M holidays, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge
Objavljeno: 08.01.2021; Ogledov: 499; Prenosov: 30
.pdf Polno besedilo (1,27 MB)

9.
Celostna grafična podoba potovalne agencije Exoterra
Manca Gale, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...agencije, Exoterra, blagovne znamke, celostna grafična podoba, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge...
Ključne besede: turizem, potovanja, potovalne agencije, Exoterra, blagovne znamke, celostna grafična podoba, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 331; Prenosov: 29
.pdf Polno besedilo (835,69 KB)

10.
Vpliv tržne znamke Slovenije na izbiro turističnega produkta
Lina Petrović, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, turistični produkti, Slovenija
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 360; Prenosov: 32
.pdf Polno besedilo (754,84 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici