1. Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamkeAndrej Blažko, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave, ... Ključne besede: blagovne znamke, kanibalizem, kupci, mlečni izdelki, tržne raziskave Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 5283; Prenosov: 186
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Cenovni pasovi in politika cenIvan Toroš, 2010, doktorska disertacija Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost,... Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4451; Prenosov: 166
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Metode in modeli snovanja cenovnih strategijIvan Toroš, 2009, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika,... Ključne besede: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2278; Prenosov: 152
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Zaznavanje tržne podznamke z vidika gostovLana Švab, 2021, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost,... Ključne besede: tržna znamka, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost, zvestoba tržni znamki, tržne znamke v turizmu Objavljeno: 04.10.2021; Ogledov: 541; Prenosov: 34
Polno besedilo (983,95 KB) |
5. Strategija uvajanja nove avtomobilske znamkePeter Škrlj, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov, ... Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2907; Prenosov: 114
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Uveljavljanje blagovne znamke na hrvaškem trgu pnevmatskih čolnovMonika Romanello Rebol, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje, ... Ključne besede: blagovne znamke, PEST analiza, trg, segmentacija, tržne poti, tržno komuniciranje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2654; Prenosov: 127
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Panonske termeMilan Karoli, 2007, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...terme, Panonske terme, Terme 3000, storitve, trženje, tržne znamke, strategija, analize, diplomske naloge... Ključne besede: turizem, destinacije, zdravilišča, terme, Panonske terme, Terme 3000, storitve, trženje, tržne znamke, strategija, analize, diplomske naloge Objavljeno: 21.12.2020; Ogledov: 694; Prenosov: 32
Polno besedilo (1,82 MB) |
8. Prepoznavnost blagovne znamke M holidaysMateja Rovan, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...počitnice, potovalne agencije, M holidays, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge... Ključne besede: turizem, potovanja, počitnice, potovalne agencije, M holidays, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge Objavljeno: 08.01.2021; Ogledov: 499; Prenosov: 30
Polno besedilo (1,27 MB) |
9. Celostna grafična podoba potovalne agencije ExoterraManca Gale, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...agencije, Exoterra, blagovne znamke, celostna grafična podoba, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge... Ključne besede: turizem, potovanja, potovalne agencije, Exoterra, blagovne znamke, celostna grafična podoba, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 331; Prenosov: 29
Polno besedilo (835,69 KB) |
10. |