1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera LumarSara Kobold, 2014, izvirni znanstveni članek Opis: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija). Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 2282; Prenosov: 41 Celotno besedilo (90,04 KB) |
9. Promocija destinacije s pomočjo filma kot komunikacijskega orodja : diplomska nalogaSimon Kovačič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: tržno komuniciranje, turistične destinacije, doživljajski turizem, turisti, kulturni turizem, filmi, filmski turizem, nišni turizem, trženje, marketing, promocija, imidž, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.05.2021; Ogledov: 1726; Prenosov: 128 Celotno besedilo (1,16 MB) |
10. Sejemska prireditev - pomen sejemskih aktivnosti za uspešno trženje : diplomska nalogaAndreja Bukovnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, sejmi, sejemske dejavnosti, tržno komuniciranje, razstavni prostori, predstavitve, razstavljalci, obiskovalci, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.05.2021; Ogledov: 1186; Prenosov: 33 Celotno besedilo (1,39 MB) |