1. Strateško marketinški načrt na primeru taborniške koče na Šiji : diplomska nalogaMaja Ahačič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, marketing, trgi, marketinško načrtovanje, marketinško komuniciranje, strategija, taborniki, Šija, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 09.08.2022; Ogledov: 619; Prenosov: 12
Polno besedilo (1,39 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. Invalidski turizem kot tržna niša v slovenski potovalni industriji : diplomska nalogaMiha Lesjak, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, potovanja, potovalna industrija, invalidi, trgi, tržne niše, nišni turizem, Slovenija, ankete, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 581; Prenosov: 41
Polno besedilo (1,05 MB) |
6. Tržna analiza in možnosti nadaljnjega razvoja podjetja Turizem Kras : zaključna projektna nalogaSandra Zemljak, 2011, diplomsko delo Ključne besede: turizem, turistična ponudba, podjetja, turistični trgi, turistično povpraševanje, konkurenca, trženje, Kras, ankete, analize, zaključne projektne naloge Objavljeno v RUP: 15.01.2021; Ogledov: 729; Prenosov: 32
Polno besedilo (733,98 KB) |
7. |
8. |
9. |
10. |