Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, nadarjeni učenci, dvojno izjemni učenci, prepoznavanje, stališčaObjavljeno v RUP: 09.01.2025; Ogledov: 453; Prenosov: 75 Celotno besedilo (702,75 KB)
Ključne besede: učenci s posebnimi potrebami, močna področja, primanjkljaji, individualiziran program, načini vključevanja, samoocenaObjavljeno v RUP: 21.11.2024; Ogledov: 610; Prenosov: 23 Celotno besedilo (1,73 MB)
Ključne besede: samozagovorništvo, učenci s posebnimi potrebami, raziskave, delavnice, anketni vprašalnikiObjavljeno v RUP: 15.10.2024; Ogledov: 738; Prenosov: 48 Celotno besedilo (635,24 KB)
Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, specifične učne težave, inkluzija, prilagoditve, učenci s posebnimi potrebami, sopojavnostObjavljeno v RUP: 16.08.2024; Ogledov: 1336; Prenosov: 71 Celotno besedilo (716,19 KB)
Ključne besede: vrstniško sprejemanje otrok s posebnimi potrebami, socialna integracija, stališča do oseb s posebnimi potrebami, inkluzivno izobraževanje, učenci s posebnimi potrebami, inkluzijaObjavljeno v RUP: 13.02.2024; Ogledov: 2797; Prenosov: 139 Celotno besedilo (1,38 MB)
Ključne besede: sodelovanje, otroci s posebnimi potrebami, starši, oblike sodelovanja, učitelji, strokovni delavci, učenciObjavljeno v RUP: 16.11.2023; Ogledov: 1678; Prenosov: 72 Celotno besedilo (1,21 MB)
Ključne besede: čuječnost, socialni pedagogi, dodatna pomoč, otroci s posebnimi potrebami, učenci s posebnimi potrebami, vaje čuječnosti, pozornostObjavljeno v RUP: 25.08.2023; Ogledov: 1678; Prenosov: 145 Celotno besedilo (1,02 MB)
Ključne besede: učenci priseljenci, specifične učne težave, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, osnovna šola, usmerjanje otrok s posebnimi potrebamiObjavljeno v RUP: 16.05.2023; Ogledov: 1905; Prenosov: 88 Celotno besedilo (1,02 MB)
Ključne besede: šolanje na daljavo, neakademska podpora, otroci s posebnimi potrebami, učenci tujci, sinhrona in asinhrona komunikacijaObjavljeno v RUP: 19.04.2022; Ogledov: 2175; Prenosov: 110 Celotno besedilo (778,92 KB)
Ključne besede: inkluzija, učenci s posebnimi potrebami, poučevanje na daljavo, posledice, izolacija, stigmatizacijaObjavljeno v RUP: 05.11.2021; Ogledov: 3690; Prenosov: 116 Celotno besedilo (1,25 MB)