Ključne besede: motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, specifične učne težave, inkluzija, prilagoditve, učenci s posebnimi potrebami, sopojavnostObjavljeno v RUP: 16.08.2024; Ogledov: 214; Prenosov: 15 Celotno besedilo (716,19 KB)
Ključne besede: vrstniško sprejemanje otrok s posebnimi potrebami, socialna integracija, stališča do oseb s posebnimi potrebami, inkluzivno izobraževanje, učenci s posebnimi potrebami, inkluzijaObjavljeno v RUP: 13.02.2024; Ogledov: 1053; Prenosov: 105 Celotno besedilo (1,38 MB)
Ključne besede: sodelovanje, otroci s posebnimi potrebami, starši, oblike sodelovanja, učitelji, strokovni delavci, učenciObjavljeno v RUP: 16.11.2023; Ogledov: 675; Prenosov: 41 Celotno besedilo (1,21 MB)
Ključne besede: čuječnost, socialni pedagogi, dodatna pomoč, otroci s posebnimi potrebami, učenci s posebnimi potrebami, vaje čuječnosti, pozornostObjavljeno v RUP: 24.08.2023; Ogledov: 828; Prenosov: 122 Celotno besedilo (1,02 MB)
Ključne besede: učenci priseljenci, specifične učne težave, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, osnovna šola, usmerjanje otrok s posebnimi potrebamiObjavljeno v RUP: 16.05.2023; Ogledov: 982; Prenosov: 60 Celotno besedilo (1,02 MB)
Ključne besede: šolanje na daljavo, neakademska podpora, otroci s posebnimi potrebami, učenci tujci, sinhrona in asinhrona komunikacijaObjavljeno v RUP: 19.04.2022; Ogledov: 1634; Prenosov: 89 Celotno besedilo (778,92 KB)
Ključne besede: inkluzija, učenci s posebnimi potrebami, poučevanje na daljavo, posledice, izolacija, stigmatizacijaObjavljeno v RUP: 05.11.2021; Ogledov: 2226; Prenosov: 105 Celotno besedilo (1,25 MB)
Ključne besede: učenci s posebnimi potrebami, didaktična igra, spoznavanje okolja, življenjska okolja in živa bitja v njih, inkluzivnost materiala, osnovna šola s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardomObjavljeno v RUP: 02.11.2021; Ogledov: 1721; Prenosov: 59 Celotno besedilo (4,23 MB)
Ključne besede: sodelovalno poučevanje, razredni učitelji, inkluzivni pedagog, učenci s posebnimi potrebami, inkluzija, redna osnovna šola, koristnost sodelovalnega poučevanjaObjavljeno v RUP: 26.03.2021; Ogledov: 1651; Prenosov: 190 Celotno besedilo (3,29 MB)
Ključne besede: učenci s posebnimi potrebami, učne težave, učne metode, prilagoditve, medpredmetno povezovanje, tehnika in tehnologija, slovenščinaObjavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1402; Prenosov: 91 Celotno besedilo (1008,76 KB)