1. Slovenci na HrvaškemSimona Krebelj, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...zavest, jezikovna zavest, slovenska manjšina, Hrvaška, Reka, učenje slovenskega jezika, diplomska dela, ... Ključne besede: narodna pripadnost, narodna zavest, jezikovna zavest, slovenska manjšina, Hrvaška, Reka, učenje slovenskega jezika, diplomska dela Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2570; Prenosov: 49
Polno besedilo (421,92 KB) |
2. Poučevanje angleške slovnice z didaktičnimi igramiNastja Glušič, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...poučevanje slovnice, aktivnosti in motivacija učencev, zgodnje učenje tujega jezika, ... Ključne besede: angleščina kot tuji jezik, poučevanje slovnice, poučevanje slovnice pri tujejezičnem pouku, didaktične igre za poučevanje slovnice, aktivnosti in motivacija učencev, zgodnje učenje tujega jezika Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2688; Prenosov: 93
Polno besedilo (781,81 KB) |
3. Primerjava različnih starostnih skupin otrok pri učenju angleškega jezika v vrtcuMartina Jensterle, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...tuj jezik, zgodnje učenje angleškega jezika, motivacija, otrokov govorni razvoj, stopnje... Ključne besede: tuj jezik, zgodnje učenje angleškega jezika, motivacija, otrokov govorni razvoj, stopnje razvoja, učenje, igra, gibanje Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 3291; Prenosov: 151
Polno besedilo (556,66 KB) |
4. Gledališke dejavnosti preko nemških pravljic v 1. starostnem obdobjuDolores Toplak, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...lutkovne predstave, pomen lutke, predšolsko obdobje, učenje tujega jezika, govor, ... Ključne besede: lutkovne predstave, pomen lutke, predšolsko obdobje, učenje tujega jezika, govor Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2567; Prenosov: 114
Polno besedilo (1,55 MB) |
5. Poučevanje jezikov na zgodnji stopnji učenjaNina Šegš, 2013, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...razvoj jezika, tuji jeziki, didaktika, zgodnje učenje jezikov, poučevanje jezikov, otroci, integracija, fleksibilnost, več-čutno... Ključne besede: razvoj jezika, tuji jeziki, didaktika, zgodnje učenje jezikov, poučevanje jezikov, otroci, integracija, fleksibilnost, več-čutno učenje, igra, učni cilji, ocenjevanje, italijanščina, diplomska dela, sviluppo del linguaggio, lingue straniere, didattica, apprendimento delle lingue al livello precoce, insegnamento delle lingue, bambini, integrazione, flessibilità, sensorialità, ludicità, obiettivi scolastici, valutazione, italiano Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2663; Prenosov: 36
Polno besedilo (558,74 KB) |
6. Zgodnje učenje angleščine skozi igroPaola Putinja, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...razvoj otroškega govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški... Ključne besede: razvoj otroškega govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 4058; Prenosov: 248
Polno besedilo (292,49 KB) |
7. Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnicePolona Grča, 2015, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...tuj jezik, zgodnje učenje tujega jezika, angleška slovnica, didaktične igre, poučevanje... Ključne besede: tuj jezik, zgodnje učenje tujega jezika, angleška slovnica, didaktične igre, poučevanje angleške slovnice Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 3775; Prenosov: 133
Polno besedilo (1,04 MB) |
8. Creativity in Routine?Silva Bratož, Mojca Žefran, 2014, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... učenje tujega jezika, podporne strategije, rutina, ustvarjalnost, ... Ključne besede: učenje tujega jezika, podporne strategije, rutina, ustvarjalnost Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 3167; Prenosov: 53
Polno besedilo (0,00 KB) |
9. |
10. Novi pogledi na vlogo prevajanja pri poučevanju tujega jezikaSilva Bratož, Alenka Kocbek, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: Na področju poučevanja drugega jezika se v zadnjih letih ponovno vse večji pomen pripisuje prevajanju kot legitimnemu pedagoškemu orodju. V prvem delu prispevka so obravnavani razlogi za neupravičeno omalovažujoč odnos do prevajanja pri metodologiji poučevanja drugega jezika v preteklih štiridesetih letih. Ta je zaznamoval zadnja desetletja kot odgovor na neustrezne pristope t. i. slovnično-prevajalske metode. Avtorici zagovarjata, da gre razloge za to iskati zlasti v pojmovanju vloge in rabe prevajanja, ki je pogosto preozko in ne upošteva sodobnih vidikov prevodoslovja in drugih disciplin. Pristop, ki je predstavljen v prispevku, združuje in hkrati nadgrajuje pedagoški vidik z ugotovitvami prevodoslovja in kognitivnega jezikoslovja. Obravnavane so relevantne sodobne smernice na področju prevodoslovja, medtem ko so v okviru kognitivnega jezikoslovja prikazani nekateri ključni pojmi in možni načini njihove uporabe pri učenju in poučevanju tujega jezika. Avtorici zagovarjata stališče, da je prevajanje potrebna in uporabna jezikovna zmožnost, kar je skladno z modelom sporazumevalnih zmožnosti, kot ga opredeljuje Skupni evropski jezikovni okvir. Poudarjata tudi, da bi bilo smiselno ponovno preučiti pomen in vlogo prevajanja kot orodja poučevanja, s čimer bi usvajanje jezika umestili v širši kulturni kontekst in hkrati spodbujali samostojnost učencev ter krepili njihovo zavedanje o medkulturnih in jezikovnih razlikah. V drugem delu so predstavljeni številni jezikovni primeri in vidiki, ki upravičujejo vlogo prevajanja pri poučevanju drugega jezika. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...prevajanje, prevodoslovje, kognitivno jezikoslovje, učenje in poučevanje drugega jezika, ... Ključne besede: prevajanje, prevodoslovje, kognitivno jezikoslovje, učenje in poučevanje drugega jezika Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2951; Prenosov: 136
Polno besedilo (0,00 KB) |