Ključne besede: pametni telefoni, učenje jezika, MALL, formalno učno okolje, neformalno učno okolje, besedišče, diplomska delaObjavljeno v RUP: 20.11.2023; Ogledov: 100; Prenosov: 4 Celotno besedilo (677,39 KB)
Ključne besede: raziskovalni pristop, pristop CLIL, angleščina kot tuji jezik, govorne zmožnosti, zgodnje učenje tujega jezikaObjavljeno v RUP: 24.10.2023; Ogledov: 126; Prenosov: 14 Celotno besedilo (1,24 MB)Gradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: večjezičnost, otroški govor, tuji jeziki, učenje tujega jezika, zaznavanje tujih jezikovObjavljeno v RUP: 17.11.2022; Ogledov: 517; Prenosov: 34 Celotno besedilo (711,38 KB)
Ključne besede: frontalni pouk, pristop obrnjene učilnice, učne oblike, pouk, učenje angleščine kot tujega jezikaObjavljeno v RUP: 02.02.2022; Ogledov: 961; Prenosov: 88 Celotno besedilo (1,77 MB)
Ključne besede: jeziki v otroštvu, usvajanje tujega jezika, učenje tujega jezika, neformalno izobraževanje, izvenšolsko učenje tujega jezikaObjavljeno v RUP: 11.11.2021; Ogledov: 726; Prenosov: 46 Celotno besedilo (956,41 KB)
Ključne besede: tuji jezik, zgodnje učenje tujega jezika, starši, inovacijski projekt, javni vrtecObjavljeno v RUP: 09.06.2021; Ogledov: 1134; Prenosov: 96 Celotno besedilo (975,20 KB)
Ključne besede: učenci priseljenci, migracije, pomoč in podpora, vloga staršev, socialnoekonomski status, učenje jezika, odnos šole in lokalne skupnostiObjavljeno v RUP: 01.10.2020; Ogledov: 1355; Prenosov: 130 Celotno besedilo (1,26 MB)
Ključne besede: zgodnje učenje nemškega jezika, obmejno območje, možnost učenja nemškega jezika, vrtec, mnenja starševObjavljeno v RUP: 24.09.2020; Ogledov: 1027; Prenosov: 61 Celotno besedilo (1,18 MB)
Ključne besede: zgodnje učenje tujega jezika, vrtec, angleški jezik, pristop CLIL, glasbene dejavnostiObjavljeno v RUP: 27.08.2020; Ogledov: 1906; Prenosov: 102 Celotno besedilo (1,40 MB)
Ključne besede: pouk v naravi, doživljajska pedagogika, zgodnje učenje tujega jezika, tuj jezik angleščina, pristop CLILObjavljeno v RUP: 24.07.2020; Ogledov: 1183; Prenosov: 79 Celotno besedilo (2,93 MB)