Ključne besede: matematika, pouk na prostem, učna motivacija, medpredmetno povezovanje, učitelji razrednega pouka, stališčaObjavljeno v RUP: 09.01.2025; Ogledov: 315; Prenosov: 50 Celotno besedilo (4,90 MB)
Ključne besede: kompetence, matematika, poučevanje, samoocena, učitelji razrednega poukaObjavljeno v RUP: 19.11.2024; Ogledov: 459; Prenosov: 28 Celotno besedilo (657,08 KB)
Ključne besede: učenci s primanjkljaji na posameznem področju učenja, prilagoditve učnega procesa, učitelji razrednega pouka, kompetence, pomen sodelovanjaObjavljeno v RUP: 11.07.2024; Ogledov: 527; Prenosov: 70 Celotno besedilo (509,73 KB)
Ključne besede: pouk na prostem, matematika, poučevanje, učitelji razrednega pouka, stališčaObjavljeno v RUP: 09.07.2024; Ogledov: 694; Prenosov: 93 Celotno besedilo (643,51 KB)
Ključne besede: odnos med učitelji in učenci, učitelji razrednega pouka, učenci s čustvenimi in vedênjskimi težavami in/ali motnjami, osnovna šola, kombinirana raziskavaObjavljeno v RUP: 19.03.2024; Ogledov: 1089; Prenosov: 66 Celotno besedilo (1,27 MB)
Ključne besede: glasba, pouk glasbene umetnosti, učenci, učitelji razrednega pouka, glasbeno izobraževanjeObjavljeno v RUP: 22.11.2023; Ogledov: 2046; Prenosov: 42 Celotno besedilo (890,54 KB)
Ključne besede: učitelji razrednega pouka, kompetence učitelja, samorefleksija, profesionalni razvoj, osebnostni razvojObjavljeno v RUP: 24.10.2023; Ogledov: 1471; Prenosov: 33 Celotno besedilo (1,66 MB)
Ključne besede: profesionalni razvoj učiteljev, učitelji razrednega pouka, poklic učitelja, reka poklicnega razvoja, dejavniki profesionalnega razvoja, modeli profesionalnega razvojaObjavljeno v RUP: 24.02.2023; Ogledov: 2460; Prenosov: 97 Celotno besedilo (1,34 MB)
Ključne besede: kakovostno poučevanje, glasbena umetnost, učitelji razrednega pouka, glasbene kompetence, izobraževanje učiteljevObjavljeno v RUP: 12.07.2022; Ogledov: 2179; Prenosov: 120 Celotno besedilo (976,60 KB)
Ključne besede: učitelji razrednega pouka, inkluzija, učenci, stališča, univerzalni dizajn pri učenjuObjavljeno v RUP: 03.02.2022; Ogledov: 2273; Prenosov: 114 Celotno besedilo (1,30 MB)