1. Vloga zgodb pri medpredmetnem povezovanju družboslovja v osnovni šoli : doktorska disertacijaDanijela Horvat, 2023, doktorska disertacija Ključne besede: učenje, družboslovje, transfer znanja, medpredmetne povezave, didaktični sklopi, zgodbe, učni načrti, odnos učiteljev Objavljeno v RUP: 22.06.2023; Ogledov: 487; Prenosov: 37
Celotno besedilo (12,88 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole : teoretična zasnova modela in njegova didaktična izpeljavaLea Kozel, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: osnovna šola, 1. triletje, učni načrti, pouk matematike, oblikovanje eksperimentalnega kognitivno-konstruktivističnega modela pouka, aktivne metode dela, znanje učencev, motivacija učencev Objavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1593; Prenosov: 196
Celotno besedilo (7,46 MB) |