1. Complex demands on teaching require innovation2000, zbornik Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...poučevanje, učne metode, učni proces, didaktika, mišljenje, študij, izobraževalni sistemi, aplikacija,... Ključne besede: poučevanje, učne metode, učni proces, didaktika, mišljenje, študij, izobraževalni sistemi, aplikacija, ustvarjalnost, kreativnost, spremembe, razvoj, interakcije, podjetništvo, management, posvetovanja, zborniki, metode, primeri, case study, tehnika, zaznavanje, mednarodne organizacije, mednarodna kooperacija, teamsko delo, multimedia, inovativno poslovanje, multidisciplinarni vidik, Internet, informacijska tehnologija, izobraževanje, simulacija, simulacijski modeli Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2389; Prenosov: 27
Polno besedilo (0,00 KB) |
2. Spremljanje aktivnosti učencev med nastopi študentov pri pouku matematike na razredni stopnjiMarina Volk, Marija Pisk, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: Matematika v osnovni šoli je predmet, pri katerem lahko učitelj ponudi učencu veliko samostojnega odkrivanja in razmišljanja. Takšno učenje otroka miselno in čustveno aktivira ter mu daje zadovoljstvo ob novih odkritjih. Prispevek obravnava spremljanje aktivnosti učencev med učnim procesom pri pouku matematike. Učenec, ki je pri pouku aktiven, si z raznolikimi dejavnostmi in samostojnim odkrivanjem gradi trajno in uporabno znanje. Pomembno je odkriti, kako meriti učenčevo aktivnost in njene učinke, saj lahko to učitelja usmerja v to, da pogosteje uporabi oblike in metode dela, ki pripeljejo do večje angažiranosti učencev za šolsko delo in posledično do vseživljenjskega učenja. V teoretičnem delu so opredeljeni učna aktivnost v smislu učenčevega vložka v obliki lastne aktivnosti med poukom ter kazalniki, po katerih prepoznamo aktivnost med učnim procesom. Spremljali smo aktivnost 370 učencev v različnih oddelkih med izvajanjem nastopov študentov razrednega pouka pri matematiki. Za namen spremljanja aktivnosti je bil izdelan opazovalni list z osnovnimi kazalniki aktivnosti med učnim procesom. V opazovanje in beleženje opazovanj so bili vključeni študentje, ki so opazovali nastope kolegov študentov, in mentorici. Dejavnost učencev je bila opazovana po posameznih etapah pouka, saj je tako študent, ki je nastop izvajal, dobil takojšnjo povratno informacijo o tem, v kateri fazi učnega procesa so bili učenci najbolj pasivni oziroma aktivni. Predstavljeni so zbrani rezultati, mnenja študentov o aktivnem učenju in poučevanju ter zabeležki mentoric o učinkovitih oblikah in metodah dela pri izvajanju nastopov študentov pri predmetu didaktika matematike. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... učni proces, aktivnost učencev, motivacija, spremljanje, pokazatelji učenčeve... Ključne besede: učni proces, aktivnost učencev, motivacija, spremljanje, pokazatelji učenčeve aktivnosti, poučevanje in učenje matematike Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 3665; Prenosov: 87
Polno besedilo (0,00 KB) |
3. Učiteljevo zaznavanje težav pri poučevanju učencev s posebnimi potrebamiVeronika Grm, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...otroci s posebnimi potrebami, učitelji razrednega pouka, učni proces, ovire, ... Ključne besede: inkluzivno izobraževanje, otroci s posebnimi potrebami, učitelji razrednega pouka, učni proces, ovire Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2763; Prenosov: 38
Polno besedilo (383,57 KB) |
4. Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebinEda Birsa, 2017, izvirni znanstveni članek Opis: S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces... Ključne besede: likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje Objavljeno: 24.01.2018; Ogledov: 2039; Prenosov: 176
Polno besedilo (0,00 KB) |
5. Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemiDarjo Felda, 2011, doktorska disertacija Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...matematična pismenost, problemska situacija, realistični problem, učni proces, pouk matematike, strategije reševanja matematičnih problemov... Ključne besede: matematična pismenost, problemska situacija, realistični problem, učni proces, pouk matematike, strategije reševanja matematičnih problemov Objavljeno: 23.07.2020; Ogledov: 722; Prenosov: 52
Polno besedilo (1,98 MB) |
6. Didaktični pripomočki pri matematiki na področju geometrije v prvem triletjuPavel Volk, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...didaktični pripomočki, matematika, geometrija, prvo triletje, učni proces... Ključne besede: didaktični pripomočki, matematika, geometrija, prvo triletje, učni proces Objavljeno: 23.07.2020; Ogledov: 384; Prenosov: 45
Polno besedilo (1,07 MB) |
7. Poučevanje likovne umetnosti na prostem od 1. do 5. razreda osnovne šoleBrigita Zorc, 2021, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...učilnica na prostem, likovna umetnost, učni proces likovne umetnosti, poučevanje na prostem, prva... Ključne besede: učilnica na prostem, likovna umetnost, učni proces likovne umetnosti, poučevanje na prostem, prva in druga triada Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 387; Prenosov: 30
Polno besedilo (724,44 KB) |