Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 39
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
Nina Cepuš, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, pouk matematike, spodbudno učno okolje, dimenzije učnega okolja
Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 515; Prenosov: 71
.pdf Polno besedilo (1,42 MB)

2.
Matematični kotiček v vrtcu skozi poglede vzgojiteljev
Janina Krecic, 2021, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... učno okolje, matematični kotiček, didaktična matematična sredstva, didaktične...
Ključne besede: učno okolje, matematični kotiček, didaktična matematična sredstva, didaktične matematične igrače, vloga vzgojitelja
Objavljeno: 20.09.2021; Ogledov: 441; Prenosov: 48
.pdf Polno besedilo (357,35 KB)

3.
Interdisciplinarno učno okolje in spodbujanje motivacije ter ustvarjalnosti na likovnem področju v vrtcu
Maja Matjaž, 2021, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učno okolje, interdisciplinarnost, likovna umetnost, motivacija, ustvarjalnost
Objavljeno: 02.11.2021; Ogledov: 355; Prenosov: 33
.pdf Polno besedilo (2,95 MB)

4.
Ritem in ritmična izreka
Mojca Pažon, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ritem, ritmična izreka, ritmizacija, ritmični posluh, spodbudbo učno okolje, ...
Ključne besede: učni načrt za glasbeno vzgojo, glasbeni ritem, ritmična izreka, ritmizacija, ritmični posluh, spodbudbo učno okolje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 4391; Prenosov: 392
.pdf Polno besedilo (2,15 MB)

5.
Gozdna pedagogika v izvedbenem kurikulumu za vrtce
Barbara Zorman, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje, otroci, učno okolje, gozd, gozdna pedagogika, gozdni vrtec, ...
Ključne besede: učenje, otroci, učno okolje, gozd, gozdna pedagogika, gozdni vrtec
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 5992; Prenosov: 840
.pdf Polno besedilo (510,84 KB)

6.
Uporaba multimedijskih sistemov v glasbeno-izobraževalnih programih
Tomaž Krstič, 2014, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učne vsebine, IT, informacijska tehnologija, multimedijski sistemi, učno okolje, upravljanje, ...
Ključne besede: glasbeno izobraževanje, e-izobraževanje, e.-učenje, učne vsebine, IT, informacijska tehnologija, multimedijski sistemi, učno okolje, upravljanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1862; Prenosov: 121
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Otroška ljudska glasbila in glasbena dediščina
Natalija Horvat, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...glasbila, učni načrt za glasbeno vzgojo, spodbudno učno okolje, ...
Ključne besede: ljudska glasba, izštevanka, otroška ljudska glasbila, učni načrt za glasbeno vzgojo, spodbudno učno okolje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 4761; Prenosov: 367
.pdf Polno besedilo (1,02 MB)

8.
Skupno delo družine in vrtca pri zmanjševanju možnosti za pojav specifičnih učnih težav v predšolskem obdobju
Ines Vodopivec, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...predšolsko obdobje, specifične učne težave, spodbudno multisenzorno učno okolje, preventivne podporne vaje, sodelovanje med vrtcem...
Ključne besede: predšolsko obdobje, specifične učne težave, spodbudno multisenzorno učno okolje, preventivne podporne vaje, sodelovanje med vrtcem in starši
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2395; Prenosov: 39
.pdf Polno besedilo (444,38 KB)

9.
Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
Vanja Riccarda Kiswarday, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Teorija rezilientnosti preučuje dejavnike, ki večajo učinkovitost posameznika pri preseganju ovir, ki se v obdobju odraščanja povezujejo s šolanjem. Spodbujanje razvoja rezilientnosti je najučinkovitejše, ko poteka neposredno prek izkustvenega učenja. Literatura kot ključne dejavnike izpostavlja: vključujoče, varno in skrbno učno okolje, ki postavlja realno visoka pričakovanja, zagotavlja ustrezno pomoč in podporo, razvija vseživljenjske kompetence ter omogoča samostojno in aktivno participacijo. Te dejavnike poudarjajo tudi sodobna didaktično-metodična načela, zato nas je zanimalo, v kolikšni meri rezilientnost v šoli spodbujajo slovenski učitelji, čeprav s teorijo rezilientnosti niso seznanjeni. Oblikovali smo Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju in ga evalvirali na vzorcu 429 učiteljev različnih strokovnih profilov.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ključne dejavnike izpostavlja: vključujoče, varno in skrbno učno okolje, ki postavlja realno visoka pričakovanja, zagotavlja...
Ključne besede: učna uspešnost, učno okolje, rezilientnost, napredovanje, učenci, učna pomoč, učitelji, strokovna usposobljenost
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 2379; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Izzivi pouka v inkluzivnem učnem okolju
Majda Cencič, 2015, objavljeni strokovni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...inkluzija, učno okolje, interaktivno okolje, učni stili, učitelji, vzgoja,...
Ključne besede: inkluzija, učno okolje, interaktivno okolje, učni stili, učitelji, vzgoja, učne vsebine
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 2847; Prenosov: 85
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici