1. |
2. Vrednotenje ustvarjalnih besedil v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobjuMeta Zibelnik, 2018, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... ustvarjalnost, ustvarjalno pisanje, divergentno mišljenje, učenci s posebnimi... Ključne besede: ustvarjalnost, ustvarjalno pisanje, divergentno mišljenje, učenci s posebnimi potrebami, vrednotenje ustvarjalnih besedil Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 1353; Prenosov: 52
Polno besedilo (3,97 MB) |
3. |
4. |
5. Razvijanje recepcijske zmožnosti lirskega besedila v 5. razredu osnovne šoleKristina Gorenšek, 2019, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...recepcija poezije, ustvarjalnost, ustvarjalno pisanje, 5. razred, vrednotenje ustvarjalnih besedil... Ključne besede: recepcija poezije, ustvarjalnost, ustvarjalno pisanje, 5. razred, vrednotenje ustvarjalnih besedil Objavljeno: 23.07.2020; Ogledov: 714; Prenosov: 70
Polno besedilo (6,89 MB) |
6. Žanri slovstvene folklore v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobjuLovrenc Habe, 2020, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...slovstvo, ljudska pravljica, ljudska pripovedka, branje, pripovedovanje, ustvarjalno pisanje... Ključne besede: ljudsko slovstvo, ljudska pravljica, ljudska pripovedka, branje, pripovedovanje, ustvarjalno pisanje Objavljeno: 25.08.2020; Ogledov: 711; Prenosov: 72
Polno besedilo (1,84 MB) |
7. Vrednotenje ustvarjalnosti pri pouku književnosti v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šoleLara Počkar, 2022, magistrsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... ustvarjalnost, ustvarjalno pisanje, vrednotenje ustvarjalnosti, kriteriji, književnost, spodbu... Ključne besede: ustvarjalnost, ustvarjalno pisanje, vrednotenje ustvarjalnosti, kriteriji, književnost, spodbujanje ustvarjalnosti Objavljeno: 06.06.2022; Ogledov: 303; Prenosov: 14
Polno besedilo (1,68 MB) |