Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 92
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Connecting higher education institutions with small and medium-sized enterprises
2017, znanstvena monografija

Opis: The aim of this monograph is to foster, enhance, encourage and maintain a productive dialogue between universities and businesses. Collaboration between universities and businesses is necessary for skills development (education and training), the generation, acquisition and adoption of knowledge and for the promotion of entrepreneurship as well as for expanding the relevance of research carried out at HEI. We believe that companies lacking close relationship with the academic community are likely to advance slower. On the other hand, universities not offering state-of-the-art lectures, valuable knowledge and groundbreaking methodologies and who do not implement research in the real world are most likely to lose their customers. In addition, universities have an important role in helping students understand the opportunities that are available in the business sector or in self-employment.
Ključne besede: podjetništvo, raziskovalno delo, visoko šolstvo
Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 890; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (4,19 MB)

2.
Marketizacijski diskurz v izobraževanju : dekonstrukcija znanstvene publicistike
Armand Faganel, Anita Trnavčevič, 2017, znanstvena monografija

Opis: Proces marketizacije označuje spreminjanje družbe v trg ter družbenih odnosov v tržne. V številnih znanstvenih člankih je možno zaznati razprave o marketizaciji javnih visokošolskih storitev v svetu in Sloveniji. Namen raziskave je s kritično diskurzivno analizo znanstvenih člankov ter z dekonstrukcijo argumentov zagovornikov in nasprotnikov procesa poglobljeno preučiti ozadja in razloge, ki vodijo v marketizacijo slovenskega javnega visokega šolstva ter nakazati možne implikacije in možne posledice marketizacije visokošolskega prostora in drugih sprememb zunanjih pogojev za družbo in posameznike. Ugotovili smo, da ne obstaja enotna oblika in razumevanje marketizacije, saj obstajajo najrazličnejši trgi in kvazi trgi, ki vplivajo na visokošolsko izobraževanje.
Ključne besede: marketizacija, javno visoko šolstvo, trg, dekonstrukcija, diskurz, neoliberalizem, izobraževanje, javne dobrine, tržno gospodarstvo, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 980; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
4.
5.
6.
Model vrednotenja kompetenčnih profilov na študijskem programu
Katarina Košmrlj Muha, Ana Arzenšek, 2016, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: visoko šolstvo, študijski programi, kompetence
Objavljeno v RUP: 08.08.2016; Ogledov: 3192; Prenosov: 86
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Izzivi e-izobraževanja v visokem šolstvu
Viktorija Florjančič, 2016, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: visoko šolstvo, e-študij
Objavljeno v RUP: 08.08.2016; Ogledov: 21997; Prenosov: 133
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Vloga in pomen mednarodnih izmenjav visokošolskih učiteljev
Štefan Bojnec, 2016, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: visoko šolstvo, učitelji, izmenjave
Objavljeno v RUP: 08.08.2016; Ogledov: 2012; Prenosov: 92
URL Povezava na celotno besedilo

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici