Ključne besede: socialna omrežja, mladostniki, pozitivna samopodoba, negativna samopodoba, vplivnežiObjavljeno v RUP: 10.11.2022; Ogledov: 521; Prenosov: 62 Polno besedilo (812,24 KB)
Ključne besede: mediji, kapitalizem, potrošništvo, vplivneži, potrošniške navade, zaključna delaObjavljeno v RUP: 11.02.2022; Ogledov: 768; Prenosov: 22 Polno besedilo (471,52 KB)
Ključne besede: komunikacija, trženje, družbena omrežja, vplivneži, blogerji, knjižni trg, knjige, slovensko založništvo, magistrske nalogeObjavljeno v RUP: 09.02.2022; Ogledov: 724; Prenosov: 35 Polno besedilo (1,83 MB)
Ključne besede: družbena omrežja, vplivneži, turistična destinacijaObjavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 735; Prenosov: 49 Polno besedilo (292,29 KB)