1. |
2. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, pregledno delo Opis: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Ključne besede: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 12586; Prenosov: 551
Povezava na celotno besedilo |
3. The customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship managementJay Curry, 2000, priročnik Opis: #The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management Ključne besede: potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 4175; Prenosov: 153
Povezava na celotno besedilo |
4. Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanjaArmand Faganel, 2006, magistrsko delo Ključne besede: izobraževanje, visoko šolstvo, izobraževalni sistemi, kvaliteta, zaznavanje, zagotavljanje kvalitete, storitve, management, TQM, Evropska unija, Slovenija, modeli, terciarne dejavnosti Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5938; Prenosov: 124
Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
5. Management znanja kot temelj odličnosti v gospodarskih družbahZlatka Meško Štok, 2008, doktorska disertacija Ključne besede: management, znanje, odličnost, uspešnost poslovanja, organizacija, gospodarske družbe, TQM, intelektualni kapital, kadri, manager, poslovodni delavci, metode, podjetje, komuniciranje, organizacijska kultura, poslovno komuniciranje, človeški kapital, medosebni odnosi, Slovenija, poslovno okolje, poslovanje, kvaliteta, reinženiring, zagotavljanje kvalitete, empirične raziskave, raziskave Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 6226; Prenosov: 179
Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
6. Quality issues in heritage visitor attractions2001, zbornik Ključne besede: turizem, organizacijska kultura, turistična industrija, turistično posredovanje, promocija, turistični proizvod, kulturna dediščina, upravljanje, nasledstvo, znamenitosti, prihodnost, kvaliteta, vrednotenje, zagotavljanje kvalitete, celovita kvaliteta, management, TQM, orodja, kvaliteta življenja, kritika, organizacija, organiziranost, metode, uspešnost, potrošnik, zadovoljstvo, design, storitve, meritve, uporaba človeških zmogljivosti, človeški kapital, zborniki, priročniki, vodiči Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5484; Prenosov: 156
Povezava na celotno besedilo |